karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-13 06:54:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 173 74 75 76 77 78 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2008-10-26 18:32:38 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Marsu, mulla on sitä olkapäätä ja hartioitakin hiukan liikaa :roll: . Inhosin 80-lukua, kun kaikkiin vaatteisiin ommeltiin toppaukset olkiin. Nytkin pitää osata ostaa sellaisia vaatteita, ettei olat korostu. Mulla sitten on muitten edestä sitä lantiotakin ja persusta....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 06:34:47 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 18:57:20
Viestit: 27300
Paikkakunta: Savon koillinen kolkka
Voi, tulikohan minun kukkalähetykseni perille :shock:
Hyvää huomenta ja hyvää maanantaita ja hyvää alkavaa viikkoa kultapallerolle :hug: :hug:

_________________
PIENINÄ PALOINA SE NORSUKKII SYYVVÄÄN!

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.


- Aleksis Kivi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 07:06:55 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Murupallero, ei ole tullut kukkia :( . Ihanaa maanantaita sullekin ja myös koko viikkoa :hug: :hug: !!

Samoin kaikille muillekin ihanaa alkanutta viikkoa!!

Tikkeri kertokoon kuulumiseni.... itkettää..... oma on vikani, ei enää palaakaan suklaata tai kreikkalaista.... kaikki muu ruoka onkin sitten ollut ihan okei....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 07:10:08 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 18:57:20
Viestit: 27300
Paikkakunta: Savon koillinen kolkka
pomppupallo kirjoitti:


Kultapallero - minä olen täällä - itketään yhdessä :hug: :hug:

_________________
PIENINÄ PALOINA SE NORSUKKII SYYVVÄÄN!

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.


- Aleksis Kivi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 07:48:54 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
pomppupallo kirjoitti:
pomppupallo kirjoitti:


Kultapallero - minä olen täällä - itketään yhdessä :hug: :hug:


Voi muruseni, miten tuo viesti on vilahtanut niin, etten sitä nähnyt :( . KIITOS :hug: :hug: !!! Ihania kukkia ja ihanaa musiikkia! Vähän masentaa, paino noussut kolmessa kuukaudessa 5 kiloa!!! Kuva

Muoks. Löytyihän se syykin noihin tisseihin.... 2 kiloa parissa viikossa.....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 08:28:53 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-29 07:39:01
Viestit: 953
Paikkakunta: Iloinen Itä-Suomi
No voi himpuranhimpura. Kuulostaa kyllä vähän hormonimeiningiltä tai joltain kehon omavaltaiselta talven tulon ennakoinnilta. Ja minä muistan tähän hätään vain karppikliseitä, kuten "pääasia on että on muuten hyvä olla". :oops:

_________________
___________
Nyt elän enkä vain sinnittele hengissä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 08:37:07 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Shine, olen mennyt lekuriin ja multa on otettu verikokeet, kun siis mulla ei ole edes hyvä olla. Vaikka mieli on virkeä, niin kroppa pistää hanttiin. Uuvun fyysisesti ihan täysin. En edes jaksa nyt tehdä salilla yhtään mitään. Hiukset on harvassa ja muutenkin voisin vaipua talviuneen. Vastustuskyky on aika pohjassa, eli kaikki taudit hyökkää kimppuun. Tällä viikolla pitäis tulla jotku tulokset. Olen lekurijonossa, eli en tiedä milloin pääsen sinne. Veljeni totesi, että mun stressini on syönyt kaiken minusta ja aiheuttaa tämän kaiken. Oli lauantaina sellaisilla kursseilla jossa oli maailman johtavat funktionaalisen lääketieteen lääkärit. Kohta teen lemonit ja ryhdyn siihen ihme xvykrsdlskj-kuurille..... tai sitten lihon silläkin....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 08:50:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-07-29 07:39:01
Viestit: 953
Paikkakunta: Iloinen Itä-Suomi
Niin, siksipä tuntuikin niin hömelöltä tuo "kun olo on muuten hyvä". Ihan kuin sinulta jäisi uupumaan joku olennainen ravintoaine - vaan lieneekö se uupuva osa aina edes fyysisesti tankattavissa oleva aine... Stressi syö ihmistä, ja aina ei voi edes itse vaikuttaa sen loppumiseen, varsinkin kun on äiti-ihminen. Voimia toivon sinulle kovasti.

Ainakin tuo xvykrsdlskj-kuuri kuulostaa ihan testaamisen arvoiselta. :lol:

_________________
___________
Nyt elän enkä vain sinnittele hengissä.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 10:41:50 
Poissa
tiukistelukarppi
tiukistelukarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-06-12 10:35:40
Viestit: 1688
Toivottavasti niistä verikokeista selviää jotain! Mullahan oli myös tuollaista ihmeellistä uupumista, etten olisi jaksanut tehdä mitään. No mä en sitten tehnytkään. En mennyt salille jos ei kerta jaksa tehdä mitään. Silloin pitää levätä!
En tiedä voiko sulla olla joku vitamiinin tai hivenaineen puutos. Etkös sä käytä kuitenkin vaikka mitä valmisteita?
Mulla se tukan lähtö loppui sitten aikanaan. Syy ei koskaan selvinnyt. Puoli vuotta tukkaa lähti ihan tukottain. Nyt se pysyy taas päässä :D
En mä oikein muuta osaa kuin toivottaa sulle tsemppiä :hug:
Xtravaganza tuskin lienee oikea ratkaisu. Itsekin sitä kyllä melkein harkitsin kun paino ei putoa. Mutta mä en viitsi niin kalliiseen touhuun sijoittaa rahojani, kun karppauksella saa kuitenkin syödä hyvää ja ravitsevaa ruokaa. Ne pussikeitot on kuitenkin niin keinotekoisia, kaukana luonnollisesta ruoasta.

_________________
Kuva
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wFKdyEx/]
Kuva
[/url]

neilikan kampanjasivu


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 12:03:04 
Poissa
Leijona
Leijona
Avatar

Liittynyt: 2007-04-11 20:57:52
Viestit: 5885
Dumpo kirjoitti:
Shine, olen mennyt lekuriin ja multa on otettu verikokeet, kun siis mulla ei ole edes hyvä olla. Vaikka mieli on virkeä, niin kroppa pistää hanttiin. Uuvun fyysisesti ihan täysin. En edes jaksa nyt tehdä salilla yhtään mitään. Hiukset on harvassa ja muutenkin voisin vaipua talviuneen. Vastustuskyky on aika pohjassa, eli kaikki taudit hyökkää kimppuun. Tällä viikolla pitäis tulla jotku tulokset. Olen lekurijonossa, eli en tiedä milloin pääsen sinne. Veljeni totesi, että mun stressini on syönyt kaiken minusta ja aiheuttaa tämän kaiken. Oli lauantaina sellaisilla kursseilla jossa oli maailman johtavat funktionaalisen lääketieteen lääkärit. Kohta teen lemonit ja ryhdyn siihen ihme xvykrsdlskj-kuurille..... tai sitten lihon silläkin....


Moro,

Ei sen liiallisen stressin vaikutusta pidä aliarvioida. Pieni stressi on hyvästä ja saa ihmisen liikkeelle, mutta miten mitata koska se meni yli. Tuossa oikeastaan mainitsit lähes kaikki tuntemani ylikuntotilan oireet. Oliskohan nyt ihan viisainta pysyä salilta pois muutama päivä ja keskittyä palauttamaan terveys. Lihaluulientä jos jaksat valmistaa, niin tekisin ja sitä söisin tuossa tilanteessa. Reilusti kaikkea juuresta joukkoon ja suolaa tietysti, niin saat mikroravinteet helposti ja hyvin imeytyvässä muodossa. Koitas nyt saada se stressi laukaistua ja unohda ne painomurheet hetkeksi. Tsempit.

_________________
Cats are carnivores.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 12:11:52 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Shine ja neilikka, hullua jos multa puuttuis jotakin, kun pistelen niin paljon purkeista kaikenlaista :roll: , mömmökarppi kun olen. Tosin stressi voi estää kaiken imeytymisen, tiedä häntä. Siis olohan on muuten ihan hyvä, näin psyykkisesti ja fyysisestikihän olen ollut pahemmassa kunnossa, sekä tähän alkaa tottumaan :roll: . Juu, tuo xtraksloiosfkjmikälie taitaa olla viimeinen epätoivon yritys, jos mikään muu ei auta, ja rahat siihen taitaa mennä :roll: Nyt täytyy olla vain, ei auta muu. Tää on mulle vain niin luonnoton tila.

Tuossa vieressä jäähtyy iso lautasellinen jauhiskeittoa runsailla vihanneksilla ja ruokis kookosöötä päällä. Suklaata en ostanut kaupasta, joten se jääköön pois listalta - ainakin hetkeksi, kun tilasin veljeltä kaakaomassaa ja kaakaovoita. Täytyy tehdä kokeilu, että saanko suklaanmakuista stevialla aikaiseksi.

Haili, kerkesit väliin :D ! Näinhän se on, oikeassa olet. Kurjalta vain tuntuu, kun paino nousee. Olenkin ollut poissa salilta jonkun aikaa, kotosalla vain pientä tehnyt. Hassua, tein juuri keiton, tosin niitä luita ei ollut, mutta jauhista ja runsaasti vihanneksia, yrttisuolaa kunnolla ja rasvaa joukkoon. Kaikkeni olen kyllä tässä yrittänyt, että saisin itteni kuntoon, harmi, kun tykkään niin kovasti siitä treenaamisesta. Kiitti tsempeistä!!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 12:30:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-04-19 15:05:30
Viestit: 11921
Paikkakunta: Päijät-Häme
Kuva
Karhunallehaleja täältä Riisselilästä takaisin; Dumpoli. Stressin laukeamisen vaikutus ei aina olekkaan onni ja autuus, vaan suunnaton väsymys ja alakulo. Sinullakin stressiä on ollut pitkän aikaa, jotenkin elimistö vielä jatkaa, vaikka järki kertoo ettei enää tarttis. Älä rasita tässä vaiheessa itseäsi liikaa, ota päivä kerrallaan. Nyt on vielä vuoden pimein aika, jolloin ainakin minä olen jatkuvasti väsynyt. Suunnittelin jo tehovalolampun hankkimista. Juuri kun pimeydestä valitin, Luoja näyttää, että on sitä valoa täälläkin! Taivas repeää ja pilvet väistyvät, aurinko kurkistaa pilvien lomasta, hienoa. Minäkin haluaisin tulla ja puhkua ja puhaltaa pilvet ja harmaan ja vaivat sinun taivaaltasi.

_________________
viewtopic.php?f=11&t=25856

viewtopic.php?f=11&t=62947&start=1485


Fac ut vivas.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 12:40:03 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Voi kiitos Riisseli :hug: :hug: !! Aurinko on täälläkin näyttäytynyt ja mieli haluais jo mennä ja tehdä. Eihän mulla tämä stressi ole vielä edes kunnolla päässyt laukeemaan, kun päällä on vielä monta tekijää, niin poitsun kuin kotioloissakin. Jos olis rahaa, niin pakkaisin poitsun laukkuun ja lähtisin jonnekin lämpimään auringon alle rentoutumaan 8) . Täytyy kuitenkin tyytyä tähän koleaan harmauteen, joten ei muuta kuin virtuaaliauringot loistamaan ja niitä valoputkia peliin :mrgreen: !!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 14:07:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-04-01 11:20:43
Viestit: 1098
Paikkakunta: Lahti
Tsempitystä sullekin Dumpo!!! :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 17:25:28 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Kiitti kitti :mrgreen: !!

Kukkista voilla, aurapossua, kaaliraastetta oööllä, 1tl raejuustoo ja pieni pala savujuustoo meni tässä äsken. Jälkkäriksi 3 saksalaista ja hyppysellinen aurinkosiemeniä, sekä muutama jäinen mansikka. Ai niin, ihan aamulla meni 3 metukansiivua piparjuuritäytteellä. Ei kreikkalaista yhtään..... ei siis yhtään..... tosin sitä on vielä kaapissa.... jos söisin ne pois kiusaamasta....

Nukahdin sohvalle, poitsu nukahti masun päälle. Heräsin, kun telkusta meni dr.Phil. Järkytyin kuinka nuoresta tytöt aloittavat tuon kauneusleikkaushomman....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 18:57:36 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Paikkakunta: Lounaisrannikko
Kuva Vähäsen valohoitoa Dumpolle!! Hurjaa, sun päikkys on jo satasivuinen! Meinaatkos uuden avata?

Joskus hirveen kauan sitten, tuo nuorempi poika kans nukahteli mun vatsan päälle torkuilla ollessani (niin ne kai kaikki joskus) ja yhen kerran heräsin siihen, kun pojan pissat kastelee mun paidan..

Jaksamisia!!

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 20:04:59 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Kiitti Marsu!! Juu, kyllä minä aloitan uuden, kun kuu vaihtuu, eli ei siihen kovin pitkään mene :wink: . Onneksi ei ole meidän poitsu vielä kastellut mun vaatteita, ja on se jo niin pitkä, että märkyys tulis tuonne mun housujen alueelle :lol:

Juupajuu, onhan tässä kirjoiteltu, 100 sivua jo :oops: . Silti tuntuu oudolta aina aloittaa uusi päikky, jotenkin vanha ja tuttu päikky katoaa jonnekin. Näissä on mun vajaan vuoden elämän kirjo.....

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-27 21:08:30 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Paikkakunta: Lounaisrannikko
Eihän se mihinkään katoa, putoaa vähän alaspäin vaan. Etsiskelin mäkin omiani ja vaan tän vuoden puolelta! Säntillisesti oon uuden startannu joka kuukauden vaihtuessa kumminkin!
Juu, tuo tapaus oli joskus sillon kun sällillä mittaa alle metrin..

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 07:38:38 
Poissa
mummokarppi
mummokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-20 18:57:20
Viestit: 27300
Paikkakunta: Savon koillinen kolkka
Kuva

Ihanaa päivää kultapallerolle :hug: :hug:

_________________
PIENINÄ PALOINA SE NORSUKKII SYYVVÄÄN!

Hiteen kaikki mielen mustuus,
me suoritamme itsemme tästä
retkestä kuin enkelit. Asiat
käyvät hyvin, peijakkaan hyvin,
eikä yhtään syytä päätä kallistella.


- Aleksis Kivi


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2008-10-28 07:48:57 
Poissa
taistelukala
taistelukala
Avatar

Liittynyt: 2008-01-20 19:54:27
Viestit: 12781
Paikkakunta: Lähellä Tamperetta
Huomenta vaan ystäväiset!! Tänään olis tiedossa touhua ja tohinaa. Ensiks pitäis mennä jyrsimään hiukset vessaan, sitten suihkuun, sitten poitsun juttuja kylillä ja muita asioita selvitettävänä. Joten en tiedä milloin tänne eksyn.

Marsu, kyllä olis etsimistä mun päikkyjeni kanssa, jossain tuolla lätäkön pohjamudissa ne taitaa jo olla.

Murunen, hyvä jos sain vähän säteitä sun päivääs :smt049

Nyt lähden, jotta kerkeen, joten ihanaa tiistaita kaikille!!

_________________
Kun huomaa olevansa enemmistön kanssa samaa mieltä, on aika tarkistaa kantansa!
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 1542 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 173 74 75 76 77 78 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: AhrefsBot ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)