karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-03-29 07:13:21

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 44 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2018-03-20 09:44:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Sami Sundvik puhuu kuinka pihalla ihmiset ovat eri ruokavaliomalleista. Asiaa.
Kannattaa kuunnella, ja miettiä voisko asialle tehdä jotain ......

https://www.facebook.com/sundviksami/videos/2065015590384970/

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-20 22:18:54 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-08 23:52:15
Viestit: 26
~Weera~ kirjoitti:
Sami Sundvik puhuu kuinka pihalla ihmiset ovat eri ruokavaliomalleista. Asiaa.
Kannattaa kuunnella, ja miettiä voisko asialle tehdä jotain ......

https://www.facebook.com/sundviksami/videos/2065015590384970/

Minäpä kuuntelen kohta, kiitos linkistä.
lillamaria kirjoitti:
Ainakin nuo eiliset syömäsi näyttävät ihan hyviltä ja riittäviltä noin äkkipäätä katsottuna.

Aika jännä, mut mä sain tuskin tungettua kaiken sisälleni ja olin ihan ähky ja turvonnut.
lillamaria kirjoitti:
Kaikkihan eivät iltapalaa syö, vallankin jos päivällinen on joskus klo 19:n jälkeen.

Tarkoitatko että jotkut syö vain kahdesti päivässä?

Mitä minä söin tänään? No ainakin mielestäni ihan liikaa!!!

Aamulla
"Kookospuuro": 1 Kananmuna, kookoskerma 4rkl, psyllium 1rkl, kookosjauho 1rkl, voita 30g. Kermakavia ja hiilariton fudgepala

Päivällinen
Fetasalaattia puolikkaalla avokadolla ja majoneesilla 100g, iso kanankoipi ja eilistä munakoisojuttua 200g. (Vihdoin sain syötyä loppuun! Viidettä päivää en ois enää jaksanut :D) Tämä määrä tuntui ylivoimaiselta mutta tungin vaivalla kaiken sisääni ja toivuin siitä sen 6h. En ois syönyt enää mitään tänään jos ei ois takaraivossa taas saarnat siitä että syön liian vähän, joten söin sitten iltapalaa.

Iltapala
Suklaamousse: 100g kookoskermaa, 125g mascarponea, 20g suklaaproteiinijauhoa. Se oli hyvää mutta tulin entistä ähkymmäksi.

Lopulta sain kokonaismääräksi miltei 2400kcal ja hiilarit 50g. Nyt oli varmaan jo ihan liikaa! Vai? Odottakaa huomenna vihaista päivitystä kuinka paino on 65 :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-20 22:37:16 
Poissa
intiaanikarppi
intiaanikarppi
Avatar

Liittynyt: 2005-04-19 09:37:37
Viestit: 21515
Paikkakunta: Keski-Suomi
No en varsinaisesti tarkoittanut että kahdesti päivässä, vaikka toki heitäkin on. Esmes pätkäpaastolaiset. Useimmat taitavat kuitenkin syödä se 3xpv, eli aamiaisen, lounaan ja päivällisen. Ja aika moni nauttii aamiaiseksi pelkän rasvakahvin tai jonkun pienen lisurin sen kanssa. Juustopalan ems.

_________________
Elän hetkessä, suurella intohimolla!
Joskus kaiken loppu voi olla uusi alku!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2018-03-21 23:36:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2010-12-08 23:52:15
Viestit: 26
~Weera~ kirjoitti:
Sami Sundvik puhuu kuinka pihalla ihmiset ovat eri ruokavaliomalleista. Asiaa.
Kannattaa kuunnella, ja miettiä voisko asialle tehdä jotain ......

https://www.facebook.com/sundviksami/videos/2065015590384970/

Se pääasia oli siis että ei oltais ihan mustavalkoisia ja valkattais sellainen dieetti mikä sopii tavoitteisiin. Sitäkö halusit sanoa?

lillamaria kirjoitti:
Useimmat taitavat kuitenkin syödä se 3xpv, eli aamiaisen, lounaan ja päivällisen.

Mä kuulun siihen joukkoon joka pärjäisi 3x/pv. Mutta mulla on aika kiireinen elämänrytmi, jolloin ei aina onnistu fiksut ruokailuvälit.
Tänäinen päivä on hyvä esimerkki siitä.

Aamu klo 11 :D
Omenaviinietikkaa veteen. Ajattelin alkaa aamuisin käyttää kun luin terveysvaikutuksista. Katsotaan kuin mulle käy.
Jämät omatekemästä hiilarittomasta kinkkupiirakasta (joojoo syön aina vaan samoja ruokia, ku ne ei vaa lopu!), lisäksi sellainen suklaamousse: puolikas avokado, 15g suklaaproteiinijauhetta, kermaa ja maitoa. Sitä sellainen pienen jälkkärikulhon verran. Ja tietenkin kermakahvi (oikeasti mun kermakahvit on aina kermasikurit :D, mä juon kahvia joka toinen tai kolmas päivä ihan vain siksi että mahani toimii silloin paremmin)

Päivä klo 14
En päässyt käymään kotona, joten otin evääksi voileivän(sämpylän, oli muuten hyvää), joka tehty tietenkin hiilarittomasti, siihen voita ja juustoa.

klo 16:30 söin sitten päivän kunnollisen aterian, eli iso kanankoipi, päälle iso voinokare, fetasalaattia öljyllä ja majoneesilla reilusti. Jäi nälkä ja sulatin juustoa mikrossa (älkää tarttuko tuohon mikroon, mä tiiän itekki ettei oo terveellinen).

Ilta klo 22.30
Tätäkään en ois syönyt, muttakun...sama selitys.
Vatkattua kermaa ja raejuustoa ja mustikoita pienen jälkkärikulhollisen verran.


Aamupaino 63.3, mikä oli ihan jees siihen nähden että söin reilusti enemmän kuin mihin oon tottunu. Eli paino ei noussut. Huomenna en uskalla vaa'alle, menkat alkamassa, olen varmaan aika turvoksissa.
Tänä iltana oli huippukiva käydä tanssimassa salsaa ja bachataa. Testasimme tyttöjen kanssa uutta paikkaa naapurissa ja se oli aika kiva! Kivointa siinä oli se, että kaikki tulivat sinne tanssimaan, ei juomaan tai hakemaan seuraa (en kestä sellaisia). Vielä kivempaa oli se että meitä pyydettiin tanssimaan vaikkei me olla mitään ammattilaisia, toisin kuin toiset siellä. Hyvä fiilis jäi!

Mikrosta tuli mieleen yksi pieni tarina.
Mulla on yksi 15-vuotias ystävä. Heidän kotona ei ole mikroa, ei ole koskaan ollutkaan. Meillä oli porukkaa kylässä ja tytöt tekivät helppoa ja halpaa ruokaa eli pastaa. Muut olivat jo syöneet ja siirtyneet olkkariin, tämä tapaus tuli myöhemmin hakemaan ruokaa keittiöstä. Kun tulen sinne apuun, niin tämä on ottamassa mikrosta mikrokupun joka oli väärinpäin ja sisältä täynnä pastaa!!! Hän lämmitti sitä itselleen ja siskolleen mikrokuvussa! Miten söpöä!! Sen siitä saa kun kotona ei ole mikroa. Raukalle naurettiin loppuilta... ja ehkä loppuelämä ;)

Mukavaa alkavaa torstaita kaikille!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 44 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)