karppaus.info

karppininjat
Tänään on 2024-05-13 08:16:17

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2022 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6102 Seuraava
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2019-11-21 15:27:00 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93883
Minä olen saanut tarpeekseni useimmista murhaohjelmista, kun ovat nykyään kovin raakoja.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-21 20:12:17 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18494
Paikkakunta: Jämtland
En minäkään niitä - joku Shetlannin sarja vielä menee. Sitten on jatkuvasti aamu-TVssäkin rikosproffaa ja rikospoddareita ja sarjaesittelyjä ja sen sellaista, ei ihme että ihmiset alkaa ylihengittää. Onhan täällä Malmön seudulla jengijuttuja, aina nahisteltu mutta nyt on kovemmat paukut, toisaalta sitten osa noista räjähdyksistä näyttäisi olevan poliittista taustaa, kohteena vain vähän se >>Trumpin Mitä tapahtuu Ruotsissa - herätys, kas paukutellaan vähän ja saadaan syyllistettyä niitä joilla ei puolustajia paljon ole. Östersundissakin kävi yksi huuhaamassa kuinka rikollisuus on kasvanut kun on maahanmuuttajia, tilastot kertoivat toista eli laskenut, mutta heppu vain totesi että no kyllä kohta nousee. Voihan se noustakkin mutta ehkä ihan muista syistä. Onhan meillä täällä maallakin omat huumeongelmat, on olleet jo kauan, jo silloin kun olin työelämässä meni nuoria itsemurhiin ja eläkkeelle. Mutta ratkaisujakin on jos jaksetaan. Se peloittelu tarttuu, moniin ihan huomaamatta.

Lisätäänpä että potti antoi hyvää ruokaa! Sitä on vielä neljä annosta jäljellä!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-24 10:36:29 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-07-14 12:42:55
Viestit: 5471
Paikkakunta: Sisäinen savanni
Hei! :smt039

Mitä mlv:lle kuuluu? Miten erämaan laidalla menee?

Aina käyn lukemassa erämaan laidan kuulumiset, vaikka harvoin kommentoin. Oikein hyvää vointia sinulle ja kisuille! :D


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-24 21:37:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-05-21 17:19:17
Viestit: 6869
Mukavaa tulevaa viikkoa

kuulumiset lukemassa. Mitä tänne kuuluu?

_________________
Haasteet tekevät elämästämme mielenkiintoista ja niiden voittaminen
tekee elämästä tarkoituksellista :smt049 :smt049


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-25 22:08:53 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18494
Paikkakunta: Jämtland
Kiitti tervehdyksistä. Erämaan laidan emäntä teki vierailun sairaalaan keuhko-osastolle, tuo köhä ei tahdo tointua ja taisin saada pahat sivuoireet yhdestä lääkkestä jota oli pieni pakko ainakin kokeilla, se vaihdettiin ja katsotaan auttaako, oli minulla mielessä että saisin jo mukaan sieltä kannettavan happirikastimen ihan sairaalan laskuun, tuo oma ei enää jaksa kunnolla ja kyllä nyt jo pitäisi täkäläiset vaatimukset täyttyä. No luvattiin aika sitten testeihin, kutsua lupasivat lähettää, keuhkopoli on toiminut ihan hyvin. Nyt on tosiaan olleet happiarvot alakantissa liikkuessa. Ja toisaalta on parempi testata ja mittailla siten kun tuo köhä paranee. Naapurin rouva hoitelee kissat ja talon, Nöpöä vain ei ollut nähnyt, sehän ilmestyi kun tulin kotiin ja vaati paljon silitystä ja rapsuttelua, Leia ja Martin enemmänkin karkkeja.

Sairaalassa oli ihan syötävää ruokaa kun valitsi pahiksia pois. Verensokeriakin mittasivat ahkerasti vaikka sanoin että ei huolta, aamupaasto taisi olla 5,4. Toivottavasti nyt kunto paranee, jo nuo matkat kaupunkiin ovat hankalia, vaikka ne sairaskuljetuksena saakin. Tänään kotiin tullessa oli sellainen "turistikierros", meitä oli neljä autossa ja jostain syystä ajettiin se kauimpana asuva mutkan kautta ekaksi, melkein kolme tuntia sumuisilla metsäteillä ja viimeiseksi autoon vielä jäi 60 kilometrin matkalle matkustaja jonka suora tie kaupungista olisi ollut 15 kilometriä. Ja auto siis plasi kaupunkiin. No taksa kuljetuksesta on vajaa kymppi euroissa omavastuuna, olisi vain ollut aurinkoinen kesäpäivä suotuisampi. Hirvet, karhut ja porot sentään olivat piiloissansa.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-25 22:16:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34409
Paikkakunta: Helsinki
Jännä reittivalinta :D Toivottavasti oli hyvä porukka matkalla, niin aika kului rattoisasti.
Peukkuja pidellään uudelle rikastimelle.

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-25 22:27:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2012-05-21 17:19:17
Viestit: 6869
Paranemisia sinulle MLV :hug: ihanaa taas kuulla
sinusta ja lukea kuulumisiasi

_________________
Haasteet tekevät elämästämme mielenkiintoista ja niiden voittaminen
tekee elämästä tarkoituksellista :smt049 :smt049


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-25 22:54:37 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93883
Peukkua kannettavalle, olet niin aktiivinen, että ehdottomasti tarvitset sen puuhailuissasi!

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-25 23:20:23 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki
Avatar

Liittynyt: 2004-05-20 06:07:25
Viestit: 47679
Paikkakunta: HomeSweetHome
Toipumisia o/

_________________
Erkki terveys- eko- ja eettisistä syistä. Tyyli täällä, kliks
Ei eläinkään pysy terveenä jatkuvasti vaihtelevalla sapuskalla.
We are 90% microbes and 10% human.
Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 06:05:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 17931
Parempaa vointia! :smt023

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 09:07:12 
Poissa
sisukarppi
sisukarppi

Liittynyt: 2005-03-24 12:26:48
Viestit: 6190
Paikkakunta: Hesa
Parempaa vointia !

_________________
16 vuotta karppilassa!
Hetki hetkeltä eteenpäin!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 09:29:09 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18494
Paikkakunta: Jämtland
Kiitos toivotuksista, ihan hyvinhän olen selvinnyt tänne saakka tuon ahtauman kanssa, mutta noita pahenemisvaiheita kyllä tulee valitettavasti, arvothan laskevat myös iän myötä ja kun on jo alhaalla niin vaikuttavat enemmän. Nyt meni yö kuitenkin hyvin nukkuen ja aamun kahvit jo juotu. Kissat vaativat kyllä huomiota, Leiakin tuli viereen yöllä, vaikka yleensä käy vain ennen nukahtamista korvarapsutuksessa.

Sumuinen aamu, lounas suunnitelma munakas ja päivällinen pottitpoa brysselinkaalin kera, ryskit ja jossain välissä pannakottaa kun kermaa säästynyt siihen. Huomenna onkin kotipalvelun siivouspäivä ja ostokset kotiin myös, ruokahalu saisi palata vähitellen, pitää keksiä jotain houkuttelevaa. Kylmäsavulohta voisi vaikka kokeilla!
Eli täällä arki palaa vähitellen ja olo ainakin nyt ihan hyvä!

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 09:59:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2009-07-14 12:42:55
Viestit: 5471
Paikkakunta: Sisäinen savanni
Tosi mukava kuulla, että olo on parempi, yö nukuttu hyvin ja palaat arkeen vähitellen. Kisut ihmetelleet missä emäntä on. :D

Hyvää ruokaa vaan, niin eiköhän ruokahalu palaa. Kaikkea hyvää sinulle!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 11:38:07 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2008-11-11 00:23:04
Viestit: 471
Paikkakunta: Ii
Kiva kuulla että voit jo paremmin! Paranemisia! :smt049

_________________
iHerbista 10$ alennus ensimmäisestä yli 40$ ostoksesta koodilla NEK428
http://www.vhh-terveysravinto.fi/keskustelu


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 11:41:33 
Poissa
tagerhaverkarppi
tagerhaverkarppi

Liittynyt: 2010-05-12 18:58:50
Viestit: 93883
Kissoilla oli ikävä! :D Mun Wanha Rouwa puri äkeissään entistä emäntäänsä, kun hän oli ollut retkillään. Mulle kerran murjotti, kun olin ollut viikon lähiopetusjaksolla poissa. Makas selin uunin päällä vihaisen näköisenä. Pidin sille sit puhuttelun äkäilemisestä, eikä enää sen jälkeen viitsinyt. Ja kissat muka ei ymmärrä puhetta. Ikävähän sillä oli, vaikka silloinen ukko olikin kotona ja piti huolta.

_________________
"We are not living longer, we are dying longer". Sten Ekberg
Häntä pystyyn vaikka hakaneulalla!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 17:33:47 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2005-01-29 23:23:25
Viestit: 8952
Kiva kun voit jo paremmin ja peukkuja sille että saat uuden kannettavan hengitystä helpottamaan. :) :smt023


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 22:12:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-03-24 17:49:23
Viestit: 34409
Paikkakunta: Helsinki
Mukava kuulla paremmasta voinnista. Kissat osaavat ilmaista niin paljon :D

_________________
Kuva Kaikissa meissä on vikamme, mutta minusta niitä ei vain huomaa
Blogissa lisää


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 23:27:02 
Poissa
kukkahattukarppi
kukkahattukarppi
Avatar

Liittynyt: 2008-10-30 22:39:49
Viestit: 18494
Paikkakunta: Jämtland
Kiitti paljon viesteistä! Tämä sairaana ja puolikuntoisena olo on aika väsyttävää kun vaikka tuo ahtauma on rajoittanut elämää niin silti on tuntenut itsensä "terveeksi", nyt on energiat vähissä. Mutta niinhän se on ettei se vanhuus tule yksin, toisaalta edelleenkään ei ole kipuja eli sikäli helpompaa kuin monella muulla. Lisähappea tosiaan menee tavallista enemmän ja se helpottaa oloa. Saa nyt nähdä milloin saa kutsun sitten sairaalaan testaamaan jos sieltä saa sen uuden, tuota kannettavamallia joka minulla on ei enää valmisteta ja uusia kunnollisia ei saa alle 3000 euron jos itse pitää hankkia, käytetyissä voisi olla joitakin esittelykoneita, mutta myyjistä ei aina tiedä, jos ei ole virallista edustusta niin voi olla varastettuakin tavaraa. Mutta katsotaan. Minulla on kuitenkin ihan toimiva kotikone, ne eivät ole kovin kalliita, mutta kun niissä ei ole pattereita/akkuja, niin on sitten pysyttävä kotona niiden kanssa.

Ulkona tullut vähän lunta, kissat makailleet vuorotellen keittiön pöydällä kun olen istunut lukemassa ja kerjänneet rapsutuksia. Naapurin rouva ei ollut nähnyt Nöpöä ollenkaan, se on kyllä ominut minut ainoaksi luottomamiksi.

Suomessa taitaa postilakko jatkua, melkoisia kuvioita tuntuu olevan. Minulla on ollut liittoihin sellainen vähän etäinen suhde, jäsenenä tieten, mutta apua ei ole saanut silloin kun olisi tarvinnut, porukalla siis. Mutta niistä on aikaa. Toisaalta olen jossain välissä ollut luottamusmieskin pikku työpaikalla ja käynyt jonkun kurssinkin täällä naapurimaassa. Avasi silmiä.

Terkkuja paljon teille ja kiitoksia muistamisista ja toivotuksista! Itse olen nyt huono vierailemaan.

_________________
Karppausta v 2008 keväästä Heikkilän ketoruokavalion ja Annikan LCHF tyyliin.
LCHF ruokavalio(kin) toimii vain jos sitä noudattaa.
Old lives matter.


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-26 23:43:11 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2019-10-28 18:33:14
Viestit: 2430
Tervehdys tänne<3
Mulle on aina tullut sinun teksteistä vahvat mielikuvat talosta ja elämästä siellä,karppilaan palailin ja luen kyllä..hidas olen kommentoimaan vaan,hyvää voimaa ja vointia!


Ylös
   
ViestiLähetetty: 2019-11-27 05:10:14 
Poissa
vaelluskarppi
vaelluskarppi

Liittynyt: 2006-03-18 07:35:32
Viestit: 56247
Paikkakunta: Kerava
Kiva että voit paremmin jo. Kisuilla ollut sua ikävä mutta nyt saavat taas sun seurasta ja nameista nauttia. Toivottavasti pian saat sen kannettavan lisähappilaitteen.

_________________
Elämä on arvaamatonta, koska tahansa voi tapahtua jotain hyvää. Eeva Kilpi

Ellemme varmuudella tiedä, kuinka tulee käymään, olettakaamme että kaikki käy hyvin. Mauno Koivisto


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2022 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 5 6102 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 19 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)