Hei kaikille!
Mieheni sai lääkäriltä ukaasin pudottaa painoa, vähentää hiilareita (!!!) ja lisätä liikuntaa. Minä taas olin kuullut vähähiilariuden auttavan iho-ongelmissa, joten ei muuta kun toimimaan.
Heikkilän 1. kirjaa (2. haen huomenna) ollaan nyt toteutettu viikko hyvällä menestyksellä

, vaikka vaivaa (ja rahaa) se vaatii ihan eri tavalla kuin leipä-suklaalinja. Paino putoaa ja mies on ihan otettu!!!!! Ihossa muutokset ei varmaan tule näkymään pitkään (puhdistautuminen eka) ja kun sit noi imetyshormoonitkin vielä jyllää.
Sivuja/keskusteluja olen seurannut samaisen viikon tosi ahkerasti, mutta tällä hetkellä yhtä tietoa kaipaan kovasti: mistä ihmeestä kaivatte ERI RUOKA-AINEIDEN HIILARIPITOISUUDET?????? Joo, monissa on tuoteselosteet, mutta entä ne, joissa sitä ei ole, esim hedelmät? Vai olenko nyt vaan blondi, joka ei osaa ajatella...
Olen itse aivan ihastunut alakarppaamiseen (vaikka paino ei minulta saisi kauheasti pudotakkaan (166cm, 57kg)), koska tarvitsen energiaa ja jaksamista (en ole yli vuoteen nukkunu täyttä yötä) + ihon phdistautumista sekä leivän ja suklaan JATKUVAN puputtamisen tilalle jotain fiksua toimintaa. Anoppi tulee terv.alan.ammattilaisena motkottamaan taas silmät ja suut täyteen toiminnastamme, mutta ei haittaa

. Itse en pysty vielä tykittämään ulkomuistista perusteluja kuin hiukan, mutta eipä se ole mua ennenkään haitannu/estäny
Nää sivut on aivan mielettömän upeet!!!! KIITOS KAIKILLE jo tässä vaiheessa
Joffa