karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-13 20:07:48

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2004-10-07 08:57:20 
Poissa
sintti
sintti

Moi! Mie taas. :? Miksi mie en pääse siihen ihanaan olotilaan :evil: , joka pitäis tulla parin kolmen viikon päästä alakarppauksen aloittamisesta? Olen nyt noudattanut melko uskollisesti max 20 hh juttua, painoa pudonnut ihan kivasti n. 4 kg, mutta olo on kauhee. Mie olen kun ilmapallo, kohta pitänee sitoa ittensä tähän tuoliin, että en lähde lentoon!! Mutta ihan vakavasti, missähän vika piilee :?: :?: :?: Ketoosissa ollaan, koska tikku ainakin aamulla oli punainen (toka viimeinen väriskaalassa).
Miten saan tämän hirveän turvotuksen pois. Mahtaako siihen vaikutta pellavasiemenruoheleipä vai kerma/marcarponejuusto vai mikä? Olen käyttänyt HYLA-tuotteita, koska olen allerginen maitosokerille... Viitsiskös joku teistä viisaammista vastata? Kaikki vinkit otetaan kiitollisena vastaan.
Kiitos taas! =D>

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-07 09:14:57 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Se mascarponejussto ei taida olla ihan vähälaktoosista, toinen syy voisi olla tuo pellavansiemenleipä, varsinkin jos olet niitä kovastikin innostunut popsimaan eikä ruokavaliosi ole aiemmin ollut kovin kuitupitoista. Joillekin ylimääräiset kuidut aiheuttavat hyvinkin tukalan olon.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-07 09:43:21 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

Yksinkertaisesti: karsi noita eniten epäilystä aiheuttavia järjestelmällisesti pois yksi kerrallaan. Pellavat ja marcaponet. Jos ei auta, jatka karsintaa. Hanki kuidut tavallisista tuoreista vihanneksista. Ja eihän ehkä alakarpatessa edes niin kovin hirmuista määrää kuituja tarvi ellei jostain syystä halua jatkuvasti ulostaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-07 10:13:38 
Poissa
Hongshao liyu
Hongshao liyu

Yhdyn edellisiin. Voisit myös jo nostaa hiilarimäärää kasvislähteistä tuonne 40 g korville, ja katsoa miltä alkaa tuntua. ja vettä paljon, 2 l vähintään päivässä.

blogi: http://mirkankysymyksia.blogspot.com/

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-07 10:24:44 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos, tack! Mutta mitäs mie sit syön leivän korvikkeena? :oops: Etsin resepteistä, mutta siellä on vaan piirakoitten ja pizzapohjien ohjeita. Ilmeisesti pitänee vaan kylmän rauhallisesti lopettaa kokonaan "leivän" syönti. Olen koko ajan syönyt myös kasviksia päivän mittaan n. 300 - 500 gr, nestettäkin olen yrittänyt kitata varmaankin yht. kolmisen litraa/pvä. Neste on ollut kahvia, teetä (molemmat tietysti ilman sokeria), vettä raakana ja sitten vielä laimennettua FunLight-mehua. Tuon mehun joku on kylläkin täällä julistanut pannaan (aspartaami). Onko kellään tiedossa jotakin VASTAAVAA SOKERITONTA MEHUA, omatekoisia ei ole.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-07 10:35:13 
Poissa
PaikallisSapuskaErkki
PaikallisSapuskaErkki

No mutta mihinkä sinä leipää tarvitset?

Jos tykkää juustosta ja kinkusta, niin voihan ne ihan hyvin kääräistä salaatinlehden kanssa rullalle. Tai kääräistä suolakurkun tai porkkanan ympärille. Ja leipäpalan sijasta voi aamuisin rouskutella palan kaalia muun murkinan seurana.

Minulla pelittää homma paljon paremmin, kun aktiivisesti unohdan leivän ja leivän kaltaiset ruoka-aineet. Ei hyvät päälliset tarvitse turhaa alustaa...

terv. els

Why invent a cure when you can profit from thousands of remedies? (DrWho)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-10-07 16:26:59 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Totta, mihin sitä leipää tarvitset??

Minäkin alussa väänsin pellavaleipäsiä ym. korvikkeeks, mutta en enää. Mielummin otan palan juustoa ja metukkaa - tai sitten leivon jonkun hyvä piirakan (harvemmin). Leivän syönnistä pääsee muuten ihan oikeesti eroon!!

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 7 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00