Tytti kirjoitti:
Sitä en oikein ole koskaan tajunnut, että monet perustelevat esim. makeutusaineiden käyttöään sillä, että esimerkiksi myös polttavat tupakkaa, "kun se on kuitenkin pienempi paha". Öööö - samaa kroppaahan ne rasittavat, eikö todella olisi parempi olla ilman edes toista?
Minä ainakin olen perustellut omaa hermesetasin käyttöäni sillä, että on ihan turha hötkyillä jonkin ehkä jonkun mielestä epäterveellisen aineen takia, kun tuhoan itseäni todistetusti hengenvaarallisen tupakan ja ylipainon kanssa!! Käytän surutta mitä tahansa laillista tuotetta josta on hyötyä tässä laihdutusurakassa. Se on sitten asia erikseen, kun olen päässyt läskeistäni niin voin uudelleen yrittää lopettaa tupakointia ja sen onnistuttua alkaa viilata muita elintapoja mahdollisimman terveelliseen suuntaan.
Mielestäni on aivan turhaa höpinää väitellä onko jokin makeutusaine terveellistä vaiko ei! Tuolla kaupungilla, kun avaat suusi ja haukottelet syvään, saat varmasti roppakaupalla enemmän skeidaa sisuksiisi, kuin muutamasta tipasta hermesetasta. Toki 3l laitti limua päivässä on ihan turhaa ja siitä pitäisi pyrkiä eroon, koska se kuulostaa jo addiktiolta. Halvemmalla pääsee, kun rahtaa vettä kaupasta jos raanasta tulee kuravettä!
Jokainen taaplaa tavallaan, mutta muistakaapa "terveysterroristit"

, että me elämme täällä jokainen vaarallisesti ja saamme päivittäin kuulla jokaisen suupalamme tappavan, joten ei niin hirveen radikaaleja väitteitä mutu pohjalta. Se makeutusaine saattaa olla jonkun pelastus, kun muuta makeaa ei voi syödä ja sen oljenkorren evääminen voi aiheuttaa hommasta luopumisen samoin, kuin lowfatterroristien mutu väitteet saattavat estää jotakuta edes kokeilemasta tätä tappavaa ruokavaliota!