Heissan!
Suhteellisen hyvälle kuulostaa, kannattaa kuitenkin tarkkailla tuota leivän määrää ettei sitä tule mätettyä liikaa, Montihan suosittelee muistaakseni n. 7 hyvähiilarista ateriaa viikossa, joten kovin usein ei kannata sekä aamulla että illalla noita leipiä ja puuroja harrastaa. Ja muistathan valita ruisleiväksi sellaisen missä ei ole niitä vehnäjauhoja - suurin osa nimittäin sisältää niitä.
Ketoosi ei kuulu Montignacin ruokavalioon eikä siihen noilla syömisillä kyllä pääsisikään, siinä pitää hiilarit vetää paljon alemmas.
Kaloreita ei kannata tuijottaa, syö reilusti proteiineja, rasvaa ei tarvitse syömällä syödä mutta sitä ei tule karsia ruokavaliosta, salaattiin reilusti vaan oliiviöljyä päälle! Tämä on totisesti rentoa puuhaa, ei sovi tiukkuksille! Mutta tuo kaloriajattelu on kyllä karsittava eikä se ihan helppoa ole, vie aikansa.
Kysy vaan rohkeasti lisää, täältä kyllä aina saa vastauksen
