Kiitos vielä kerran .
Mielelläni laittaisin tähän ketjuun hieman kysymyksen puolikastakin, jos sopii.
Luen aina yön myöhäisinä hetkinä karppien keskusteluita ja haen tietoa. Mullahan on noin 40 kiloa pudotettavana. (125 / 178 cm)
Mitä eilen luin, sain kuvan jotta mitä enemmän pudotettavaa sitä enemmän tulisi käyttää rasvaa.
Leipää tai pastaa en ole kaivannut sen tippaakaan. Eilen tein vadelmarahkaa mikä meni sit kokonaan eilen kiitos PMS:n minkä aikana tuntuu että aivot huutaa lisää lisää. Pahin aika ilta-aika. Stiksi näytti silti vielä punaista joten peli ei kaiketi ole vielä menetetty.
Aloin sit lukea niistä jotka seuravaat kaloreita ja karppaavat. Voi kauhia mitä jouleja laskinkaan! Menin pyörryksiin.

Eihän tuo mene yks yhteen ellei sitten syö kananrinta päivässä. (kärjistystä)
Sit seurasin pienettären ruokapäiväkirjaa. Onnea vain Pienetär, vähänkö olet pienentynyt. Mutta kilohailia ja kilohailia. :-& Ei, mä en kykenisi tuohon pitkällä matkalla, vaikka fisun ystävä olenkin.
Ravintopäiväkirjaa en ole vielä alkanut kovinkaan virallisesti alkanut pitämään, mutta lukiessa Puuttimen valiota, taitaa täsmätä täällä aikasen paljon.
Tässä on vain yksi MUTTA. Mitä kaipaan on enemmän vihanneksia lautaselle, joten mun kysymys taitaakin mennä niin jotta onko alakarppaus siis pois pyyhitty mun kohdallani ja hyväkarppaus taas out mun kohdallani.
Esim. hapankaalia olen vedellyt surutta tänä aikana. Olen syönyt sitä dieettiä ennen enkä siitä luovu, kas siinäkin hiilareita.
Täällä on monia joilla painonpudotus on ollut hurjaa. Bruukkaan kuitenkin ajatella että kaksikin kiloa kuukaudessa tekee yli 20-kiloa vuodessa. Eli mihinkään kiire kunhan löytää oman suuntansa ensin.
Huaaah, miten paremmin tämän pyöristäisi kysymykseksi. Mieli tekee enemmän Los Vihanneksia, tomskua, puolukoita kaalisalaattiin, porkkanaa, päivittäin rahkaa ja jos kaikkia vedän hiilarit menee ylös ja loppu historiaa! Mä en yksinkertaisesti kykene tätä enempää rasvaa lisäämään.
Ymmärsiköhän kukaan tätä sepustusta?

Hmm, olenkohan lukenut palstaa liikaa ja eksynyt viidakossa.
pekoniterveisin
lost in the jungle