karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-13 23:26:06

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-17 14:46:28 
Poissa
sintti
sintti

Kaksi kuukautta. Sitten join yhden pienen konjakin. Oli pahaa. Konjakissa tuskin oli vikaa, mutta kun en tykkää siitä. Olutta kaipaisin joskus..

Yleisesti ottaen viinakset ei oikein taida sopia mulle. "Aikaisemmassa elämässäni" olut oli se, joka edes auttoi lihomisessa aika rankasti --> kontrolloimaton syöminen ja turvotus, joka lähti toooosi hitaasti. Esimerkiksi paikkaridieetin aikana vietin railakkaan viikonlopun (sehän on sallittua, pisteetkin oli säästetty): kaljaa ja siideriä paljon, pizzaa, kebabia. Painoin maanantaina yli kaksi kiloa enemmän kuin perjantaina. Ikävää oli, ettei se lähtenytkään, vaan kuukauden päästä olin kolme ja puoli kiloa painavampi, vaikka kuinka koetin kituuttaa. Hiilareilla tietty. Siihen loppui se dieetti... Oluen juontiin liittyy mulla aina aivan älytöntä hiilaripitoista syöntiä, joten sitä pitänee sitten karttaa. Kuitenkin, jouluna ajattelin juoda yhden oluen. Mutta vain yhden. 8)

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 11:07:48 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Pakko kertoa omasta kokemuksesta...

Tuo viihteelle vonkaaminen on enemmän kuin tuttua. Joten tein julkisesti päätöksen etten juo viinaa ennen kuin painan alle sata kiloa - tuopin viikossa sallin. Olen opiskelija, teekkari vieläpä, joten sosiaalinen paine ryyppäämiseen on melkoinen. No, ne ajat on takana,ei voi mitään.

Nyt aloitin dieetin, joka on ainakin alakarppi, ja varmaan tän jälkeen vähennän vielä ketoosin puolelle. Ja edes tuota tuoppia ei tee mieli. Baarissa olen käynyt, mutta nykyään siellä lähinnä kutittaa nenää, kun en enää myöskään polta (2 kuukautta ilman).

Motivaatio on todella hyvä, ja tästä haetaan vauhtia.

[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url]

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 11:38:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Itse en ole yhdestäkään juomasta kieltäytynyt alakarppaamisen vuoksi, en edes ensimmäisen kahden viikon aikana. Jos on ollut juhlia, olen surutta ottanut määrällisesti sen mitä entisessä elämässäkin. Tosin juomat ovat muuttuneet alakarpiksi - laittisiidereitä, viiniä, kirkasta viinaa laittilantringilla. Saunaolutta kieltämättä minäkin kaipaan, mutta kyllä siideri on ollut ihan hyvä korvike.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 11:56:27 
Poissa
sintti
sintti

Hmm, luin rivien välistä, että alkoholi nousee paremmin päähän näin karppaillessa? Tyttöystäväni tuparit olisivat tiedossa perjantaina, ja ajattelin itsekin vähän rentoutua hakemalla 0.5l vodkaa alkosta, lantrinkiksi kelvannee hiilihydraatittomat light-limsat?
Minulla on aivan älyttömän hyvä (tai huono, miten ajattelee) viinapää, joten olen kyllä aivan onneni kukkuloilla, jos karppaaminen vaikuttaa tuohonkin positiivisesti :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-18 12:50:52 
Poissa
karkkikapara
karkkikapara

SaLe^ kirjoitti:
Hmm, luin rivien välistä, että alkoholi nousee paremmin päähän näin karppaillessa? Tyttöystäväni tuparit olisivat tiedossa perjantaina, ja ajattelin itsekin vähän rentoutua hakemalla 0.5l vodkaa alkosta, lantrinkiksi kelvannee hiilihydraatittomat light-limsat?
Minulla on aivan älyttömän hyvä (tai huono, miten ajattelee) viinapää, joten olen kyllä aivan onneni kukkuloilla, jos karppaaminen vaikuttaa tuohonkin positiivisesti :twisted:

Mulla on ainakin näin käynyt. Neuvoisin ottamaan varovaista tahtia, ettei tule yllätyksiä ja tartte harrastaa sitä norjan puhumista kuten minun...

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 15:59:44 
Poissa
sintti
sintti

Olin kanssa viikon karpannut kun piti lähteä konserttiin. Tein ennen sitä lampaan sisäfilettä parsa paistoksen kanssa ja kyytipojaksi olin ostanut pullon punkkua. juotiin pullo puoliksi. ei tuntunut vielä (omasta) mieleshtä. :lol:
Sitten päästiin konsertti talolle 1 siideri ja ...... klo22 nukuin ja klo 22.30 oksensin jeeeee. :oops:
Aikaisemmin ei todellakaan olisi tuntunut missään. Eli skarppaa kun karppaat :!:

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 26 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00