paukka kirjoitti:
Minun lounasaikani lankeaa ilman valinnan mahdollisuutta klo 10.05 tai klo11.05.
Jos söisin aamupalan en olisi tuolloin vielä nälkäinen. Olen ratkaissut asian niin, että jätän aamupalan syömättä ja hoidan sen vedellä ja kupillisella kahvia. Pärjään sillä hienosti yhteentoista asti. Seuraavan kerran syön kotona 17-18.
Sama juttu täällä, paitsi että lounasaika 11-12 välillä. Jos syön aamiaisen, nälkä tulee vasta 14:n maissa, eikä silloin ole mahdollisuutta syödä. Ja on tosi kurja joutua syömään ennen kuin on yhtään nälkä!

(Hahhah! Paikkariaikoinani en olisi uskonut moisen ilmiön olemassaoloon kirveelläkään - etteikö olisi ruoka-aikaan - ja aina muutoinkin - nälkä!?

) Olen ratkaissut tämän juomalla aamulla vain ison kupillisen maitokahvia + rkl kookosöljyä, ja näin pärjään vaivattomasti 11.30 asti. Silloin päivän pääateria (omaa karppievästä), töistä tultua 17-18 maissa sitten toinen ateria. Illalla hedelmä +pähkinöitä tai manteleita kourallinen. Hyvin riittää, ei vaivaa nälkä eikä makeanhimo.