karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-20 23:18:52

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-26 16:51:22 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Cockton kirjoitti:
marilyn kirjoitti:
Oletko varma, ettei kyseessä kuitenkin Underberg?

Olen, verkkokalvoihini ja makuhermoihini on ikuisiksi ajoiksi tulisilla kirjaimilla poltettu kirjaimet FB. :-&

Notta kyllä sitäkin saapi 3 pikkupullossa.

:lol: :lol: Uskotaan, uskotaan

Tarttis perustaa sellainen "alakarppi testaa"-osio, johon näitä erityyppisiä ihmiskokeita voisi kerätä :wink:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-27 11:06:48 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Okei.

Juo pelkästään vodkaa ja vissy vettä :arrow: Ei tule krapula :wink:

Mikäli vodka ei maistu, juoppas punkkua, ja muista syödä kunnolla.
Ja ennen vuoteeseen menoa litra vettä.

Raipe Perus Ins.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2005-01-27 19:38:05 
Poissa
punttisikakarppi
punttisikakarppi

Mulla oli vaikeuksia uskoa eri juomien summaantuvasta vaikutuksesta krapulaan, kunnes join pohjiksi kunnolla punaviiniä, ja baarissa kaljaa ja viskiä... punaviini+viski = kuolema

Viestin otsikko: Wiinankäyttö... kokemuksia
ViestiLähetetty: 2005-02-20 23:19:46 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Olen karpannut nyt 7 kuukautta. Tänä aikana olen käyttänyt alkoholia noin viisi kertaa erilaisissa juhalatilanteissa ja oman kokemuksen kautta todennut, että ainakin minulle sopii seuraavanlainen:

- kaikki syömäni ruoka on erittäin karppia, parasta jos syö ennen illanviettoa kunnolla proteiinia ja rasvaa, evääksi mukaan juustopala. Kaikkea hiilihydraattipitoista vältetään, ei oteta riskiä piilohiilareista.

- juon ainoastaan vodkaa, johon ei ole lisätty sokeria sekä sen kanssa vissyä. Kevytlimsa kävisi, mutta kun baarissa limu tulee usein hanasta, enkä välttämättä maista onko esim. cola kevyttä vai kovaa kamaa, eikä voi olla varma mitä lasiin menee. Koska alkoholin kanssa ei saa tulla elimistöön YHTÄÄN sokeria, paras juoda vissyä, josta sokerin maistaa jo kielenkärjellä. Hyvä vinkki on juoda "grande kossuvissy" jossa on viinaa on tuopissa 4 cl ja loput vissyä. Silloin ei myöskään jää jano vaivaamaan, eikä salakavalasti tule liian nopeasti humalaan muiden juodessa tuoppejaan.

- ehdottomasti ei juoda muuta kuin edellä mainittua. Sekoittaminen esimerkiksi mietojen juominen (sokeriton siideri tai punkku), johtaa äkkikrapulaan. Samoin käy, jos mukaan tulee pieniäkään määriä sokeria muista juomista.

Lopputulos: näitä kun noudattaa, ei tunne olevansa humalassa, ei tule pöhnää, ei yösyömishimoa eikä krapulaa. Tähän tosin vaikuttanee myös se, että en polta ja vältän savuisia tiloja.

Viestin otsikko: Wiinankäyttö... kokemuksia
ViestiLähetetty: 2005-02-20 23:21:22 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Olen karpannut nyt 7 kuukautta. Tänä aikana olen käyttänyt alkoholia noin viisi kertaa erilaisissa juhlatilanteissa ja oman kokemuksen kautta todennut, että ainakin minulle sopii seuraavanlainen:

- kaikki syömäni ruoka on erittäin karppia, parasta jos syö ennen illanviettoa kunnolla proteiinia ja rasvaa, evääksi mukaan juustopala. Kaikkea hiilihydraattipitoista vältetään, ei oteta riskiä piilohiilareista.

- juon ainoastaan vodkaa, johon ei ole lisätty sokeria sekä sen kanssa vissyä. Kevytlimsa kävisi, mutta kun baarissa limu tulee usein hanasta, enkä välttämättä maista onko esim. cola kevyttä vai kovaa kamaa, eikä voi olla varma mitä lasiin menee. Koska alkoholin kanssa ei saa tulla elimistöön YHTÄÄN sokeria, paras juoda vissyä, josta sokerin maistaa jo kielenkärjellä. Hyvä vinkki on juoda "grande kossuvissy" jossa on viinaa on tuopissa 4 cl ja loput vissyä. Silloin ei myöskään jää jano vaivaamaan, eikä salakavalasti tule liian nopeasti humalaan muiden juodessa tuoppejaan.

- ehdottomasti ei juoda muuta kuin edellä mainittua. Sekoittaminen esimerkiksi mietojen juominen (sokeriton siideri tai punkku), johtaa äkkikrapulaan. Samoin käy, jos mukaan tulee pieniäkään määriä sokeria muista juomista.

Lopputulos: näitä kun noudattaa, ei tule voimakasta humalantunnetta, ei tule pöhnää, ei yösyömishimoa eikä krapulaa. Tähän tosin vaikuttanee myös se, että en polta ja vältän savuisia tiloja.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 25 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00