karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-26 14:06:50

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2009-03-02 09:56:07 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2008-03-28 20:21:44
Viestit: 14
Sattuisiko joku tietämään että onko tää luomupartis tehty homogenoimattomasta maidosta? Tavallinen partishan ainakin käsittääkseni on homogenoidusta.


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2009-03-02 13:10:39 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Kommentoin jonnekin muuallekin, että hapan maku on mieleeni, mutta hinnan takia en hanki enää uudestaan.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Luomupartis
ViestiLähetetty: 2009-03-30 12:04:24 
Poissa
sintti
sintti
Avatar

Liittynyt: 2009-03-29 13:50:11
Viestit: 9
Hazy kirjoitti:
Sattuisiko joku tietämään että onko tää luomupartis tehty homogenoimattomasta maidosta? Tavallinen partishan ainakin käsittääkseni on homogenoidusta.


Pastöroitu ja homogenoitu lukee ainakin omassa Luomupartispurnukassani (mikä sana! :D).

_________________
Ekokarppi


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 23 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)