Iloisen yllätyksenä olen nyt tajunnut että pystyn vihdoin vaikuttamaan (ainakin tällä hetkellä, en voi tietää mikä on tilanne esimerkiksi -10 kilon päästä. Voi ilo muuttua masennukseksi) painooni.
Olin tuossa melkein kuukauden "ylläpidolla" (tarkoittamattani) eli paino ei noussut eikä laskenut. Pysyi samassa. Söin hyvin, herkuttelinkin satunnaisesti.
Nyt sitten päätin että vaikka tämä nykyinen tyyli olisikin minulle varsin hyvin sopinut, niin olen kuitenkin reilusti ylipainoinen joten haluan painon jatkavan pudotusta. -Siispä muokkasin syömisiäni ja aloitin "herätyksen", eli pidin 2 päivän "kuurin" vihreitä vihanneksia. (kaalia, vihreää paprikaa, varsiselleriä, purjoa) Wokissa kypsensin ja popsin urakalla.
Paino lähtikin heti laskuun ja pudotusta on nyt tuon "kuurin" aloituksesta kilo. Oli lohdullista katsottavaa kun aamulla kävin punnitsemassa itseni
Yritän kai selittää jotain sellaista, että pitkästä aikaa, vuosikausiin, mulla on sellainen tunne että ihan oikeasti hallitsen tämän jutun. Että pystyn omilla valinnoillani, ja silti koko ajan erittäin HYVIN syöden vaikuttamaan painooni ja siihen laskeeko se, kuinka nopeasti se laskee vai pysyykö paikallaan.
Se on kuulkaa aivan ihana tieto entiselle syömishäiriöiselle ja ihmiselle joka on lihonut syömällä kevyttuotteita ja kärsinyt karmivasta makeanhimosta sekä jatkuvasta nälästä.
Aloitin maanantaina myös vihreän teen juonnin. Olen ilmeisesti nyt kaikista "nautintoaineista" vapaa, en ole mistään riippuvainen. Jossain menneisyydessä ovat : sokeririippuvuus, nikotiiniriippuvuus ja kofeiiniriippuvuus