karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-21 11:36:39

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2009-03-26 09:05:51 
Poissa
sintti
sintti

Mua ei niinkään mietitytä noi hiilarit, koska tiedän, että ettei kossu-vissyssä tai light -siiderissä niitä ole. Vaan itsessään tuo alkoholi. Olen finelillä laskenut taas tän viikon ja tänään oli viikon saldo -700g, mutta viikonloppu nosti maanantaille painoa +800g, joten olen vielä plussalla viikonlopusta. Eli jotenkin tosi negatiivisesti se alko vaikuttaa. Heikkilä vai kuka kirjoitti, että joidenkin aineenvaihdunnan alkoholi voi sekoittaa, tarkemmin ei selitetty, mutta mä taidan ikävä kyllä olla tommoinen. Eli ei hiilarit vaan alkoholi/aineenvaihdunta. Nyt joku sanoo, että ole juomatta...Joo-o. Taitaa olla ainoa vaihtoehto, turha selitellä, miten huumaavaa on perjantaina paskamaisen työpäivän jälkeen saunan päälle kissauttaa muutama siideri ja leffaa kattellessa kossu-vissy. Ukko kuitenkin naukkaa vieressä..Noh, mulla siis kesäkuussa häät ja mekko edelleen kiristää, siihen asti täytyy vissiin tänkin hevijuuserin vieroittautua..

ViestiLähetetty: 2009-03-26 13:10:52 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Onhan alkoholissa toki energiaa, grammassa noin 7 kcal. Yhdessä kossuvissyssä on siis alkoholista saatua energiaa 7*12g = 84 kcal. Kossussa taitaa olla aavistus sokeria, mutta ei kyllä tarvitse huomioida. Itse asiassa kun mietin, minullakin tosiaan taitaa käydä niin, että pari päivää ryypiskelyn jälkeen turvottaa. Olen yleensä laittanut kyseisen turvotuksen lähinnä pöhnäsyöpöttelyn piikkiin, mutta ehkäpä se onkin niin, että vaikka alkoholin juominen poistaa nesteet seuraavaksi aamuksi - sitä seuraavana päivänä onkin nestepöhö. :|

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 22 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2

Kaikki ajat ovat UTC+02:00