karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-14 23:35:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 19:53:49 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

OK mutta usko pois: Vähähiilarista ruokavaliota ei pysty laskurit tuhoamaan. Kun ei ole nälkä, ihminen pystyy vaikka mihin, ainakin, jos on kiinnostunut.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 19:54:22 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Elka kirjoitti:
Jalasta jalkaan (niinhän se mittasi?) kuulostaa paljon paremmalta kuin se kädestä käteen. En suostu uskomaan, että allien sähkönjohtavuus korreloisi koko kehon rasvaprosenttien kanssa.

Edelliseen vaakakeskusteluun osaa ottaneena kommentoin tähän väliin - se käsivehje onkin ihan pellekapistus, sillä on lähinnä vain suuntaa-antavaa arvoa.

Sitä kyllä hieman ihmettelin että se sinun allasmittaus meni niin persiilleen, olisko testaaja ollut jotenkin hakoteillä? Sen pitäisi kuitenkin olla tietääkseni luotettavin menetelmä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:09:05 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Make kirjoitti:
Elka kirjoitti:
Jalasta jalkaan (niinhän se mittasi?) kuulostaa paljon paremmalta kuin se kädestä käteen. En suostu uskomaan, että allien sähkönjohtavuus korreloisi koko kehon rasvaprosenttien kanssa.

Edelliseen vaakakeskusteluun osaa ottaneena kommentoin tähän väliin - se käsivehje onkin ihan pellekapistus, sillä on lähinnä vain suuntaa-antavaa arvoa.

Sitä kyllä hieman ihmettelin että se sinun allasmittaus meni niin persiilleen, olisko testaaja ollut jotenkin hakoteillä? Sen pitäisi kuitenkin olla tietääkseni luotettavin menetelmä.

Ei se ollut allas vaan kapseli. Ja koska olin silloin treenannut aika paljon ja minulla on "kuntosalitreeniin hyvin sopiva vartalo" kuten eräs naprapaatti sanoi, eli lihas kasvaa, oli siis jalat, selkä ja hartiat aika lihaksikkaat. Kun rasva minulla kerääntyy paljolti vatsan päälle ja se on se "miespuolinen" lihavuustyyppi niin mittaustulokset, joissa laskentaohjelma sitten oletti naisella olevan lantiossa ja reisissä enimmät rasvat, meni varmaan metsään. Tosin lopputulos ei ollut niin pielessä kuin testin tekijöiden johtopäätökset että "painoa pudottaakseni" minun siis olisi pitänyt vähentää lihasmassaa jolloin kilot olisivat varmaan karisseet ja olisin saavuttanut jonkin maagisen "oikean" kilomäärän. Miksi? on sitten eri juttu. Siitä rasvasta yritän päästä eroon mutta kovin kevyttä minusta ei varmaan tule koska haluan samalla saada ne osin menetetyt lihakseni takaisin.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:11:29 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

Ai kapseli... mikäs sydeemi se on käytännössä? Valistakaa tietämätöntä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:14:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Make kirjoitti:
Ai kapseli... mikäs sydeemi se on käytännössä? Valistakaa tietämätöntä.

Se mittasi sitä kehon läpi menevää sähkövirtaa. En nyt enää muista mitä reittiä, mutta periaatteessa enemmän kokovartalo kuin nämä vaaka tai kädestä käteen jutut.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:16:14 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

OK, tänks. Tuli kyllä heti erään Tri Frankensteinin onnettomasti päättyneet kokeet mieleen tuosta lyhykäisestä kuvauksesta.

--
Korjattu genetiiviä "-in"

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:27:26 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Make kirjoitti:
OK, tänks. Tuli kyllä heti erään Tri Frankenstein onnettomasti päättyneet kokeet mieleen tuosta lyhykäisestä kuvauksesta.

Frankenstein

O:) O:) mikä ihmeen Frankenstein?

:twisted: :twisted:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:29:23 
Poissa
prinssieversti
prinssieversti

"Se mittasi sitä kehon läpi menevää sähkövirtaa. En nyt enää muista mitä reittiä, mutta periaatteessa enemmän kokovartalo..."

No tuosta tietty. Vai mitä meinasit :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 20:41:27 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Kapselikäsitelty Elka tarvinnee jatkossa uuden sigin varoittamaan onko kirjoittamassa O:) Elka vai :twisted: Elka.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:06:55 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

En ole vielä kokeillut sitä laskuria uudelleen, kokeilen huomenna, Kiitos.

Ymmärrän teidän puheenne siitä ettei pidä tuijottaa niitä määriä, mutta asia vain on niin etten tunne, koska olen täynnä.
Ymmärtääkseni tämä on yleistä runsaasti ylipainoisilla ihmisillä, en myöskään pode helposti nälkää, koska kroppani on tottunut pidempiin syömättömyys kausiin, eikä sen vuoksi reagoi heti.
Tämän vuoksi katsoin, että olisi näin aluksi tärkeää tietää suuntaa antavia määreitä...

Ja toiseksi unohditte ihan yksinkertaisen jutun neuvotessa unohtamaan määreet ja kuuntelemaan kehoa .
Eli persoonan, minä olen "teoreetikko" :mrgreen: ja sisäistäessäni asioita tarvitsen fakta tietoa sekä pohjustusta jotta kykenen rakentamaan omat faktat.

Ja kyllähän minä liikun, tarkoitin vain, että en voi tällä määrällä painoa lähteä pitkille kävelylenkeille saatikaan juoksemaan rasittamatta niveliäni liikaa.
Odotan kyllä innolla, koska se onnistuu...kaipaan ihan he***tisti juoksemista :!:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:15:10 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Pitkiä kävelylenkkejä en ole suositellutkaan - puoli tuntia / päivä on loistava suoritus!

Täynnä olemisen tunne tulee kuin varkain: malta nyt vain alakarpata pari viikkoa:eivät vuosi(kymmenien) virheet korjaudu kädenkänäteessä!

Se,ettei tunne olevansa täynnä on NIMENOMAAN ylipainoisuuden syy! OPETTELE! Ei mene kuin pari päivää alakarppamalla!

Ja faktatietohan on tällä palstalla niin että painonvartijaa huimaa!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:16:24 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

naturechild kirjoitti:

Ja toiseksi unohditte ihan yksinkertaisen jutun neuvotessa unohtamaan määreet ja kuuntelemaan kehoa .
Eli persoonan, minä olen "teoreetikko" :mrgreen: ja sisäistäessäni asioita tarvitsen fakta tietoa sekä pohjustusta jotta kykenen rakentamaan omat faktat.

:!:

Juuri niin minä Naturechild itse asiassa ajattelin, että haluat tarkistaa faktat ja suunnitella, provosoin tuossa ehkä poikia turhaan, mutta kun eivät vastanneet kysymykseesi. Itse kun aloitin Zonen aikanaan mietin ja mittailin paljonkin.

O:) Elka

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:21:11 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Elka kirjoitti:
naturechild kirjoitti:

Juuri niin minä Naturechild itse asiassa ajattelin, että haluat tarkistaa faktat ja suunnitella, provosoin tuossa ehkä poikia turhaan, mutta kun eivät vastanneet kysymykseesi. Itse kun aloitin Zonen aikanaan mietin ja mittailin paljonkin.

Siis mitä ihmeen "poikia"? Olen kolmen lapsen äiti, enkä muistaakseni mies..

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:23:59 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

edit tuplana

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:25:36 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

x-phat kirjoitti:
Elka kirjoitti:
naturechild kirjoitti:

Siis mitä ihmeen "poikia"? Olen kolmen lapsen äiti, enkä muistaakseni mies..

Sorry

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:28:06 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

ACCEPTED. Tarkistin. :D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:29:46 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Luonnon lapsi, kuule.

Syö nyt alkuun se viikko niitä sallittuja aineita niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Jollei sitten rupea rajat löytymään, nin olet tosi kusessa.

No jos nyt näin alkuun tuntuu grammoilla olevan väliä, niin tässä. 580g kananmunia, 170g amerikan pekonia, 250 g koskenlaskijaa, 2 x 185g tonnikalaa öljyssä, Puolikas jäävuorisalaattia ja puoli kurkkua. Jos on vielä oikein nälkä, niin 500g hiilaritonta alatoopia. Koita välttää kermaa ja smetanaa ihan aluksi.

Jos tuon verran syöt vielä viikon päästä, niin neuvotellaan sitten lisää. Atkinsin sanoin: Anna palaa.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:30:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Tarkistit :?:
:twisted: Elka

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 21:33:40 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

karpaasi kirjoitti:
Luonnon lapsi, kuule.

Syö nyt alkuun se viikko niitä sallittuja aineita niin paljon kuin hyvältä tuntuu. Jollei sitten rupea rajat löytymään, nin olet tosi kusessa.

No jos nyt näin alkuun tuntuu grammoilla olevan väliä, niin tässä. 580g kananmunia, 170g amerikan pekonia, 250 g koskenlaskijaa, 2 x 185g tonnikalaa öljyssä, Puolikas jäävuorisalaattia ja puoli kurkkua. Jos on vielä oikein nälkä, niin 500g hiilaritonta alatoopia. Koita välttää kermaa ja smetanaa ihan aluksi.

Jos tuon verran syöt vielä viikon päästä, niin neuvotellaan sitten lisää. Atkinsin sanoin: Anna palaa.

Karpaasi, jos sä alat tällaisia kirjoittelemaan niin kohta rupean vittuilemaan.

:twisted: Elka

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-08-27 22:04:10 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Ja mikäköhän Elkaa mättää? Tosissani tuon laitoin. No, voihan olla, että tuo ruokamäärä ei riitä, mutta luulisin riittävän.

Itse olen tässä laihdutellut 27 kiloa puolessa vuodessa, että uskoisin tietäväni jo jotain minäkin.

Parhaillani vetelen tuollaista 900-1100 kilokaloria vuorokaudessa alakarppieväillä, eikä paremmalta voisi tuntua.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 77 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3 4 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00