Lainaa:
Siitä Saimi Nousiaisesta ja hänen "luonnollisesta" 51 kg painosta...
Mä en sanonut, että painonsa olisi luonnollinen, mun mielestä vaan asenteensa vähärasvaiseen epäravintoon oli kys. ohjelmassa oikea. Ulkonäön puolesta mulla nousee selkäkarvat (miau) pystyyn aina kun näen...
Pappalle... sorry, mä jotenkin luulin että tuo sun viesti oli tarkoitettu eri tavalla.
Peppiinalle. Tuon olosuhteen huomioon ottaen, vähähiilarinen on mainio ratkaisu. Mutta treenaaminen tulee kyllä olemaan vaikeaa. Lyle McDonaldilla on sellainen dieetti kuin "the Ultimate Diet 2", sitä tosin on vaikea selostaa kirjaa lukematta. Homma toimii kuitenkin käytännössä niin, että 4 päivää ollaan ketodieetillä suht alhaisilla kaloreilla ja sitten loput 3 tankataan hiilaria ja treenataan menetetyt lihakset takaisin. Tuo tosin tarvii sitten kohdistetun treenin eri vaiheisiin. Ja on tarkoitettu käytettäväksi sitten kun rasvaprossa on jossain 20% (naiset) tienoolla. Eli jos olet tosissasi, rasvat on jo oikealla rangella ja sun työt riippuu tästä, niin tuo ei ole paha sijoitus.
Muutoin kyllä tavallinen ketodieettikin käy. Toimii aikas kivasti, mutta kuten sanottiinkin, treenaaminen voi olla aika tuskaa - mutta siinä se rasva palaa! Sitten ihan heti treenin jälkeen voi kyllä kohtuullisen määrän hiilareita ketoosin katkeamatta (ei fruktoosia)... Ja sellaisia painonpudotuksia on turha odottaa kuin täällä on, yleensä silloin on aina jotain mistä ottaa.