karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-11 22:03:25

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-13 22:18:33 
Poissa
sintti
sintti

Minä kans käyn puntarilla kerran viikossa. Ihana yllätys sille päivälle jos ja kun paino on laskenut paljon. En jaksa vahdata joka aamu jotain grammoja. Näin voin myös korjata repsahdukset joita joskus sattuu viikon aikana.
Hyvä systeemi on myös verrata painoa voipaketteihin. Esim. 1 kg on kaksi pakettia voita ym. Minäkin olen nyt menettänyt 6 pakettia (3kg).

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-14 00:56:12 
Poissa
Vastarannan karppi
Vastarannan karppi

Sam kirjoitti:
iitu kirjoitti:
Minä käyn tai ainakin koetan käydä vaa'alla joka aamu ennen aamupalaa. Ja laitan tulokset tarkasti talteen vihkoon, johon merkkaan myös päivittäiset liikunnat ja jotakin syömisestä, jos on mainitsemisen arvoista muutosta johonkin suuntaan. Meikä tykkää taulukoista :roll:

Sama täällä. Minä merkkaan vielä kaikki syömisetkin vihkoon, tietysti punnittuani ne ruoka-aineet ensin. Sieltä voi sitten katsella, mikä mättää, jos homma ei etene kuten pitäisi.

Samoin minä laitan ylös kaikki, ensin vihkoon ja sieltä päivän päätteeksi Exceliin, joka näppärimmin kertoo, paljonko proteiinia/rasvaa/hiilareita on tullut syötyä. Excel myös oikein näppärästi piirtelee erilaisia käyriä, joista näkee eri asioita selkeämmin kuin pelkästä numerodatasta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-14 07:43:09 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

meke kirjoitti:
Hyvä systeemi on myös verrata painoa voipaketteihin. Esim. 1 kg on kaksi pakettia voita ym. Minäkin olen nyt menettänyt 6 pakettia (3kg).

Tämä, kävi, vaa'ass, tänäänkin, kilokin, lissää, oli, tullut. :? Muttakin, vyöstäkin, jouduinkin, leikkaamaankin pätkänkin poiskin jakin, siirtämään tappiakin,etiäpäinkin..... :lol:
Einomiehellekin eritotenkinkirjoitankin.
Viitatenkin muihinkin kirjoitteluihinkin.Tämäeipelkää, eiosaaeiaiooppiajaaikookin jatkaakin kirjoitteluakin! :P

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-15 09:26:35 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heips,

Näin maanantaisin ja perjantaina.
Aamulla Wc-käynnin jälkeen.

-Raipe perus Ins.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-15 13:12:27 
Poissa
laihdutusketokarppi
laihdutusketokarppi

minuun kun vaakalukema ei tee oikeastaan muuta vaikutusta kuin sen että kynäni merkitsee sen paperille niin punnitsen jokainen päivä.
Nyt se merkintä paperilla on 111,1kg (olipas mukava, lukuna siis). Vaakalukema korreloi edellisiin joten se saattaa olla helposti jopa ihan oikeanlainen lukema. Sehän merkitsee sitä että nyt on takana noin 28kg. Vakiintuneen tilan lähtöpainohan oli 139,2kg. (12.7.2004)

Nyt jos siirtyisin entiselle ruokavaliolle ja aineenvaihduntani ja fysiologiani palautuisi lähtötilanteen kaltaiseksi, ilman että tapahtuisi muutosta lihaskudoksen tai rasvakudoksen varsinaisessa määrässä, olisi painoni siinä tilanteessa noin luokkaa 115, joten siihen nähden paino olisi tippunut noin 24kg.

Kokeilenko? Enpä taida, vaikka mielenkintoinen data olisikin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 45 viestiä ]  Mene sivulle Edellinen 1 2 3

Kaikki ajat ovat UTC+02:00