Täällä
Minullakin oli ensin joku ihme tarve käydä vaa'alla joka päivä, vaikka olin kyllä täältä ja kirjoista lukenut että pelkkää vaakalukemaa ei kannata tuijottaa. Sitten jossain 4 viikon kohdalla alkoi tuntua, että mitäs tässä lukemaa tuijottamaan, se on monta päivää sama ja sitten muuttuu - pääasia että muuttuu sinne oikeaan suuntaan. Silloin otin vasta mittanauhan käteen ja laitoin mitat muistiin ja niitä kun katselee niin jihuu, kyllä hymyilyttää!

Vaatteiden istuvuudesta huomaa ihan ilman vaakaa että oikeaan suuntaan ollaan menossa.
Ja ehdottomasti samaa mieltä, ruoat ovat hyviä eikä ole mitään syytä lopettaa!
Nyt on tuossa mittarissa -6kg ja viikkoja oli tuolla hetkellä mennyt 10, itseä on kyllä onnistanut ettei mitään pahoinvointeja ole ollut. Paino ei ole laskenut joka puntaroinnilla vaan on ollut pienessä jumissa hetken, mutta sitten taas parin viikon päästä voikin olla vaikka kilon muutos oikeaan suuntaan. Positiivinen ajattelu on itsellä päällä koko ajan.
Tämän hetken rytmi (12 viikkoa takana) on siten, että puntariin ehkä 2-3 viikon välein ja samalla sitten uudet mittaukset. Alkaa tuntumaan siltä, että tuostakin vielä harvennan välejä, sillä vaatekaapilla tosiaan huomaa joka päivä onnistumiset!