Rupesin tauon jälkeen taas hyväkarppaamaan ja nyt on viides päivä menossa ja samalla lailla kuin viime kokeilullani en ole kokenut sitä " energiabuustia " , joka olisi kyllä tarpeen oon kärsinyt kroonisesta väsymyksestä jo varmaan vuoden päivät ja viime aikoina tilanne on vain pahentunut. Sentään makeanhimo pysyy karppauksella kurissa , mutta nälkä on ihan yhtä kova kuin korkeammilla hiilareilla.
olen n. 180 cm pitkä mies ja painan 61 kg ja iältäni 17. Ei tunnu pidemmät yöunetkaan auttavan tähän väsymykseen. oon nyt ruvennut ottamaan berocca plus poretabletteja jos auttaisivat suonenvetoihin joita mulla usein öisin pohkeissa esiintyy..
Meinaan syödä tänään kutakuinkin näin:
Aamiainen : partaäijää , mustikoita , auringonkukansiemeniä , keitetty muna , berocca + lasi vettä , kahvi kermalla ja toinen lasi vettä.
Lounas : hernekeittoa + dijonin sinappia , 10 mantelia , lasi vettä
Välipala : omena ( kotipihalla kasvanut

) , keitetty muna ja vähän kesäkurpitsa"spagettia". Sekä lasi vettä.
Päivällinen : samaa kuin lounaaksi paitsi mantelien sijasta otan palan leipäjuustoa tai edamia muutaman siivun. juomana taas vettä
Nytkin on niin nälkä , että oikeen heikottaa , eikä aamiaisesta ole kuin 3.5 tuntia. Yleensä syön n. 3 tunnin välein. Ehkä pitäisi juoda enemmän vettä?
ehkä se auttaisi väsymykseen. Mulla toi nesteaineenvaihdunta on muutenkin todella nopeaa ( hikoan helposti ja ravaan vessassa tosi usein)
Yks mikä selittäisi nämä oireet olisi diabetes jota äitini sairastaa ja hänen veljensä ja isänsä myös. Mutta kun verensokeriarvot ovat täysin normaalit
samoin paastoarvot kun ne tossa keväällä viimeksi mitattiin. Keliakia testissäkin olen käynyt ja tulos oli negatiivinen.