No, juu. Jo valkeni. Kiitos kaikille selvennyksestä

. Ajattelinkin että selityksen täytyy olla aika simppeli, mutta eipä tullut tuo paino/hiilari määrä mieleen. Enpä ole koskaan kovin tarkkaan asiaan tutustunut, kun yleensä vältän keinomakeaa kun siitä tulee paha olo

ja ne maistuvat kamalilta. Sokeria meni "entisessä elämässä" sitten siitäkin edestä
Aspartaamin väitetään olevan mautonta, siis että siinä maistuu vain makeus, mutta minä ainakin erotan heti sen maun esim. limpparista. Taidan tehdä niin, että yksinkertaisesti välttelen sekä sokeria että keinomakeita. Sitten kun olen vahvemmalla pohjalla tämän karppaamisen kanssa, voin joskus käyttää ihan hippusen sokeria ( jos siihen on sitten enää edes tarvetta

) Ainakin tämän parin viikon aikana olen huomannut, ettei tuota mitään ongelmia kietäytyä sokeri/vehnäjauhomössöistä. Oltiin eilen miehen siskontytön synttäreillä ja "väärien" hiilareiden saldo oli pieni lusikallinen kinkkupiirasta ja samanmoinen kermavaahtoa, miehen lautaselta. Eikä tehnyt edes tiukkaa! Hyvä minä ja hyvä ala-karppaus!
-kizzi-

[/url]
Uusi aloitus 1/2007