karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-27 20:26:36

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Miksi jumittaa?
ViestiLähetetty: 2007-10-15 14:06:00 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-15 14:00:09
Viestit: 1
Juuri rekisteröityneenä kysymys. Asiaa on voitu täällä käsitellä, mutta etsiäkö täältä kaiken keskeltä...?

Eli olen laihtunut pari kertaa ennenkin hyvän määrän hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla. Koskaan en kuitenkaan ole laskenut hiilihydraatteja sen kummemmin, todennäköisesti menen eteenpäin varsin pienillä hiilihydraattimäärillä.

Nyt olen taas yrittänyt saada painoani hallintaan viimeiset pari kuukautta. Ekan kolmen viikon aikana katosi 6 kiloa, sitten seuraavilla parilla viikolla kaksi - ja siihen se jäi. Paino on jumittanut nyt 3-4 viikkoa.

Ruokavalioni koostuu lihasta, juustosta, kalasta, kananmunista jne ja syön lisäksi salaattia, hiukan tomaattia ja marjoja. Hiilihydraattia tulee myös kermasta. Veikkaisin, että päivittäinen hh -määrä jää 20 gramman kieppeille.

Mikä neuvoksi?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-15 14:35:46 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2004-10-26 13:15:25
Viestit: 9048
jaapa ensin se kilomäärä koko pudotusajalle... 8kg parille kuukaudelle tekee noin kilon per viikko. Mikä siinä on hidasta? Ja miksi puhut jumista?

Paino ei putoa täsmälleen samaan grammamäärää joka vko, vaan välillä enemmän ja sitten tulee väkisinkin taukoa.

Mun mielestä tuolla pudotuksella paino on helvetin hyvin hallinnassa, joten nyt saisi olla tyytyväinen suuntaan, eikä odottaa kropalta kohtuuttomia.

_________________
We can never obtain peace in the outer world until we make peace with ourselves.
-Dalai Lama


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-16 13:01:42 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-07-10 12:27:53
Viestit: 65
munkaan mielestä ei syytä huoleen. itseltä putosi paino todella nopeasti (9vkoa) 11 kg jonka jälkeen tuli kuukauden jumi. pari viikkoa kärvistelin kun paino ei tippunut, mutta lopulta älysin että kroppa ei veny mahdottomiin, joten löysäsin elämää hieman eli söin parina päivänä viikossa runsaammin hiilareita ja jätin suuremmat kuntoilut pois. kaksi viikkoa näin jonka jälkeen siirryin takaisin tiukille hiilareille (alle 30g/vrk) ja pari-kolme kertaa viikossa tapahtuvalle kunnon kuntoilulle ja kappas vain, paino on lähtenyt uudelleen laskuun.


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 9 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)