|
Juuri rekisteröityneenä kysymys. Asiaa on voitu täällä käsitellä, mutta etsiäkö täältä kaiken keskeltä...?
Eli olen laihtunut pari kertaa ennenkin hyvän määrän hiilihydraattitietoisella ruokavaliolla. Koskaan en kuitenkaan ole laskenut hiilihydraatteja sen kummemmin, todennäköisesti menen eteenpäin varsin pienillä hiilihydraattimäärillä.
Nyt olen taas yrittänyt saada painoani hallintaan viimeiset pari kuukautta. Ekan kolmen viikon aikana katosi 6 kiloa, sitten seuraavilla parilla viikolla kaksi - ja siihen se jäi. Paino on jumittanut nyt 3-4 viikkoa.
Ruokavalioni koostuu lihasta, juustosta, kalasta, kananmunista jne ja syön lisäksi salaattia, hiukan tomaattia ja marjoja. Hiilihydraattia tulee myös kermasta. Veikkaisin, että päivittäinen hh -määrä jää 20 gramman kieppeille.
Mikä neuvoksi?
|