Jopas oli mielenkiintoisia kommentteja, en todellakaan suuttunut enkä loukkaantunut, aihetta kommentteihin oli.
Rasvapaastoa kokeilin kai siksi, että luin kaikki em. jutut ja juuri silmääni pisti se, että tämä keino saattaisi auttaa kun paino jumii pahasti eikä mikään muu auta. En näe itseäni lihavampana kuin olenkaan, olen aika tyytyväinen mimmiin, joka peilistä katsoo, mutta valokuvista itseäni katsoessa järkytyn, enhän tuo voi olla minä! Jollain lailla näen peilistä itseni aika hoikkana (jota kai teidän mielestä olenkin

) mutta vaaka on täysin toista mieltä. Mielelläni myös laittaisin päälleni niitä pukimia, joita käytin ennen lapsia. Silloin pidin itseäni pulleana, mutta nyt katsellessani vanhoja kuvia ihmettelen ajatuksiani, minähän olin ihan hoikka...
Siis nyt olen lukemissa, joissa olen ollut poikani syntymän jälkeen v. 2001 ja nyt tyttäreni syntymän jälkeen myös. Kummallakin kerralla menin Paikkareihin, joissa olin ensin poikani jälkeen aloittamassa 69 kilolla, pudotin 62:een ja lihoin takaisin 67 kiloon. Se kilomäärä pysyi uuteen raskauteen asti ja nyt jälleen Paikkareissa pyörähtämisen jälkeen vaaka on samoissa luvuissa. Tuntuu, että tästä lukemasta en pääse millään alas, se on ja pysyy. Viimeiset viikot Paikkareissakin jumivat ja jumivat, joskus jopa paino nousi vaikka pisteitä laskinkin, mutta aina samoissa luvuissa pysyin. Olo on aina ollut inhottavan turvonnut ja väsynyt, ja halusinkin kokeilla vähiä hiilarimääriä ja tunsin sen sopivan minulle paremmin kuin hyvin. En kuitenkaan kulkenut täysin Atkinsin mukaan, en rajoittanut hiilareita aivan niin paljoa vaan määrä pyöri varmaan jossain 30-50 g paikkeilla. Luulin sen saavan painoni edes hissukseen hiipimään alemmas, mutta kun mitään ei kuukauteen tapahtunut, halusin vähän antaa kropalle viestiä et "kevennystä saisi tulla, kiitos! "Viestin perille menosta en ole varma...
En todellakaan aio paastota viikkoa, ajattelin lähinnä 4 päivää, mutta nyt en tiedä uskallanko sitäkään kun kimppuuni hyökättiin joukolla

Kieltämättä nyt toisen päivän lopulla olo on huippaava ja epätodellinen, en tällaisen halua kyllä jatkuvan. Luulenpa, että palaan huomenissa alakarppaamaan jälleen, tällä kertaa hiukkasen enemmän hiilareita rajoittaen. Toivon, etten aivan vesittänyt dieetin mainetta enkä antanut itsestäni sellaista kuvaa, että laihdutan itseäni vaateripustimeksi hinnalla millä hyvänsä

Hyvää oloa hain ja sen kyllä sainkin, mutta miten helekatissa saan sit ton painon alas??!! Kysynkin siis vielä teiltä asiasta enemmän tietäviltä et rajoitanko minä myös kaloreita hiilareiden lisäksi vai syönkö huoletta kaikkea runsasproteiinista ja vähän hiilihydraatteja sisältävää? Laihduttaessa laskin että kaloreita pitäisi olla n. 1400 paikkeilla et paino tippuis jotain 0.5 kiloo viikossa, mut ei sillä kyllä paljoa saa syödä ja tässä dieetissähän piti saada syödä hyvin...
Innostumistaan anteeksipyydellen ja ruotuun jälleen palaten,