karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 17:01:12

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-10-04 21:42:22 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-19 12:54:04
Viestit: 3
Olen aloitteleva karppi ja haluaisin että kertoisitte omakohtaisia kokemuksianne karppauksen tuottamista tuloksista. Miten nopeasti karppauksella laihtuu, mitä syöttö esim. päivän aikana, miten paljon ja kuinka usein? Kuinka moni laskee kaloreita karpatessaan? Ja jos voisitte laittaa jotain konkreettisia lukuja miten on paino laskenut, mistä mihin ja missä ajassa?

Minulle on kertynyt kiloja liikaa noin pari kymmentä, kolmen lapsen myötä viimeisen viiden vuoden aikana ja haluaisin nyt kovasti päästä niistä eroon, joten ajattelin että karppaus voisi olla vaihtoehto....

Epätoivoinen hakee motivaatiota..... :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 21:51:06 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
No, mä aloitan? Laihduin kuten allekirjoituksessani seisoo, sittemmin pitkää jumia, nyt taas kadonnut kilo-pari. Vielä sais mennä jokunen.. Vaatekoko pienentynyt radikaalisti. Mulla on parikin päikkyä tuolla ruokapäiväkirjoissa, siellä on mainittu syömiset (jopa kellonajat) ja makrot. En ole ajatellut kaloreita juurikaan. Mutta ei siitä välttämättä tarvi esimerkkiä ottaa.. :wink:
Me ollaan yksilöitä kaikki!!!
Mutta tässä ei siis ole kyse tietenkään mistään pikadieetistä, vaan parhaimmillaan pysyvästä elämäntavasta!!

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 21:54:57 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-09-10 11:19:32
Viestit: 226
Moi! Ittekkin olen aloitteleva karppi :D Syön Atkinssin raamatun mukaan, eli 2-3 ateriaa päivässä + välipala. Aloitin hiukka rauhallisemmin, eli söin ruisleipää vielä ensimmäisen karppausviikon aikana, sitten kun tuntui siltä että siitä pääsee eroon niin aloitin seuraamaan Atkinssin kirjan neuvoja tarkemmin. 2 litraa vettä päivässä notta liejut pääsee elimistöstä poijjes ja sapuskana yleensä jotakin lihaa/kalaa reilusti plus 7,5 desiä kasviksia päivässä. Kaloreita en uskalla laskea. :lol: Nyt on reilussa kuukaudessa lähtenyt 8kg. Tahti on alkanut hiipumaan, mutta lisään liikuntaa joka päivä niin, että liikkuisin n. tunnin verran (siis muutakin kuin arkiliikuntaa), jotta kyllä se tästä. Seuraavaksi lisään hiilareita pähkinöisen ja jugun muodossa koska tavoite alkaa häämöttää jo lähempänä! JEE!

Tervetuloa siis joukkoon, ällös vaivu epätoivoon kun valoa on tunnelin päässä näinkin kirkkaana!!! :mrgreen:

_________________
Kuntocarbpiina elikkäs fläski sileeks ja maaru pykkilaudaksi!
2007-09 -15kg
2010-11 -20kg
2024...takas ruotuun


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 22:11:02 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-28 18:33:34
Viestit: 279
Ja minä myöskin aloittelija...

Vähän yli kuukausi sitten aloittelin ja kahdeksan kiloa on lähtenyt. Kaloreita en ole ollenkaan laskenut. Syön kolme ateriaa päivässä, en ollenkaan välipaloja. Aamulla muna tai munia ja kinkkuleikkelettä ja juustoa, joskus kasviksia. Päivällä lihaa/kalaa/munia/makkaraa ja kasviksia, yleensä kurkku/paprika/ruukkusalaatti + jotain sekaan vaihtelun vuoksi, sekä erilaisia juustoja jonkun verran, ehkä liikaa? Illalla sama satsi, mutta ehkä vähän kevyemmin. Pähkinöitä joskus jälkkäriksi. Ai niin... töissä tulee juotua mustaa kahvia jonkun verran, ei kai niitä välipaloiksi lasketa??

Juomaani vettä en ole mitannut, mutta luulen, että tuo ohjeistettu kaksi litraa ei yleensä täyty. Jos yritän puoliväkisin juoda, joutuu vessassa juoksemaan koko ajan.

Liikkunut olen PALJON ja punttisalilla käynyt. Jostain syystä tekee koko ajan mieli lähteä lenkille. Puntilla käynnillä voi olla osuutta siihen, että painon lasku on vähän hidastunut. Peilistä katsoo kuitenkin ihan erinäköinen äijä kuin reilu kuukausi sitten.

Risalille paljon tsemppiä ja "uhraa" vaan se kaksi viikkoa elämästäsi tähän kokeiluun, olen varma että vakuutut ruokavalion eduista ja haluat jatkaa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 22:18:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-10 16:18:01
Viestit: 262
Kannattaa katsella vaikka noita ruokapäiväkirjoja, sieltä löytyy paljon esimerkkejä siitä,mitä jengi syö ja miten tuloksia tulee. Tai vaikka Syy(s)karppaus -tsemppilista, sieltäkin saat näkyviin hyviä esimerkkejä.

Mukavia karppaushetkiä! :D

t. Santero


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 5 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)