| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Broileria nahkoineen vaiko ilman? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=255 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Koo [ 2004-06-13 10:37:43 ] |
| Viestin otsikko: | Broileria nahkoineen vaiko ilman? |
Moikka! Mietin tässä josko uskaltaisin maistaa noin. 13 vuoden jälkeen broileria (en siis syö lihaa, vain kalaa..). Muistan kun penskana tykkäsin valmiiksi grillatusta broilerin koivesta ja se maustettu rapeaksi grillattu nahka nam nam.. Kun joo, ainahan on sanottu että broileri kannattas syödä ilman sitä nahkaa koska sisältää ihan kauheeeeesti rasvaa. Mutta nyt alakarppinahan sitä ei tarvitse välttää, eihän? Tietääkö kukaan mitä kaikkea se broilerin nahkan mausteseos sisältää ja söisittekö itse nahkoineen?? Auttakaa alottelijaa.. |
|
| Julkaisija: | Esikko [ 2004-06-13 11:04:09 ] |
| Viestin otsikko: | |
Riippu vähän broilerin laittotavasta että syönkö nahkan vai en, jos on oikein ihanan rapeaksi paistettu niin syön, jos taas sellainen löllö... niin
Kannattaa varmaan aloittaa tuo broilerin syönti ihan maustamattomista tuotteista, mausteseokset ei useinkaan ole kovin hyvän makuisia ja toisaalta taas niissä on paljon lisäaineita ja usein myös glukoosia. Osta vaikka broilerin suikaleita, paista niitä pannulla, lisää suolaa ja pippuria, omia lempimausteitasi, yrttejä jne. Siitä sitä kun aloittelet niin hyvä tulee |
|
| Julkaisija: | Morrigan [ 2004-06-13 11:26:07 ] |
| Viestin otsikko: | |
Me taistellaan koirien kanssa aina grillatun broiskun nahoista |
|
| Julkaisija: | Vieras [ 2004-06-13 11:55:22 ] |
| Viestin otsikko: | |
En syö koskaan nahkoja! En ole myöskään niitä maistanut ikinä.... |
|
| Julkaisija: | ilkka [ 2004-06-13 12:37:10 ] |
| Viestin otsikko: | |
Syön aina nahkat. Ja muista(kin) lihoista läskit. Yleensä myös pureskelen luiden päitä niin pitkälle kuin ovat pehmeitä. Kannattaa muistaa, että lähes kaikki "maku"asiat ovat vain opittuja tapoja. Minulle menee myös pehmeä kanannahka, vaikka onhan se rapea raksumpaa syötävää ja kieltämättä minunkin mielestä paremman makuista. |
|
| Julkaisija: | glenni [ 2004-06-13 12:39:19 ] |
| Viestin otsikko: | |
Esikko kirjoitti: Osta vaikka broilerin suikaleita, paista niitä pannulla, lisää suolaa ja pippuria, omia lempimausteitasi, yrttejä jne.
Itse laittaisin nuo sitten vielä salaattiainesten kanssa sekasin ja söisin salaattina, on muuten hyvää (varsinkin jos lorauttaa vähän oliiviöljyä sekaan ja sirottelee parmesaania päälle). |
|
| Julkaisija: | Morrigan [ 2004-06-13 13:43:09 ] |
| Viestin otsikko: | |
ja leipäjuusto kuutioita tuohon salaattiin vielä mukaan niin taju lähtee siitä herkusta |
|
| Julkaisija: | Make [ 2004-06-13 13:53:30 ] |
| Viestin otsikko: | |
| Julkaisija: | Morrigan [ 2004-06-13 13:56:01 ] |
| Viestin otsikko: | |
eikai se oo sellaista mihin tulee jotain janssonin paloja joukkoon? |
|
| Julkaisija: | Make [ 2004-06-13 14:07:27 ] |
| Viestin otsikko: | |
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|