karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-09-12 04:33:59

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Laihtuminen,olotila ym.
ViestiLähetetty: 2004-11-18 10:44:32 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

:shock:
Jo kolmatta päivää mua on palellu julmetusti tai vastaavasti oon hikoillu ku sika :oops:
Muutamien repsahdusten jälkeen aloin tosissaan tuijottaan mitä suuhuni laitan!
ja nyt puntari armollisesti näyttään n. 1kg vähemmän kuin aloittaessani tätä kuuria !!! (oisinkohan ollu nyt mukana 4 viikkoa)

Halu saada olotila koheneen edes pikkasen (muutama kilo pois ja epämääräiset vatsakivut veke!) on suunnattoman suuri.

Enää en epäile et tästä jutusta ei olisi mitään hyötyä minulle! Jospa vielä joskus mahtuis mun lempparihousut jalkaan oisin megatyytyväinen! (jumittavat oudosti reisistä :oops: ja nappi ei yllä napinläpeen :lol: )

Sori ku tuli hiukka sekavaa tekstiä :oops: Päässä ku pyörii ku hedelmäpelissä konsanaan niin paljo uusia asioita!!

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 12:02:14 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Toinen viikko lähtee täällä liikkeelle :!:

Huomioita.

+Ei ole enää niin nälkä
+ - 1.6kg viikossa

- Olotila: Tuntuu kylmältä, jalat ihan umpijäässä. (Normaalisti lämmin versinen).
- Koko ruokakaappi uusiksi, muutta onneksi vain kerran. Tosin lapsien
ruokailua ei ole muutettu "paljon".

Raipe Perus Ins. :-({|=

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 12:21:15 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Omia huomioita: Hikoilu on loppunut, JEE! Mieliteot hävinneet, unirytmi normalisoitunut. Kahvia juon aiempaa enemmän, mutta ilman mitään lisukkeita. Tuplaespressoja... On semmoinen Duracell-olo. Pientä keskittymisen puutetta ja lähimuistin pätkimistä, mutta enpä usko sen karppaamisesta johtuvan. :-s

Lisäksi kiroilen kuin satamajätkä kaikille hiilaripommimainoksille. Ääneen.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 12:38:40 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Delfiini kirjoitti:
...Lisäksi kiroilen kuin satamajätkä kaikille hiilaripommimainoksille. Ääneen.

:lol: Kuten myös :oops: ! Huomaan myös kyttääväni töissä toisten eväitä ja ruokia. Näitä sentään vaan päivittelen mielessäni :? . Toivottavasti vain mielessäni... vai olenkohan ajatellut ääneen :-k . :oops:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 13:15:06 
Poissa
sintti
sintti

Noista tuntemuksista! En ole palellut, enkä ole hikoillut, mutta mulla on eräänlaista voimattomuutta jaloissa. Energiaa on kyllä koko ihminen täynnä, mutta voimaa puuttuu. Esim. rappuja kiivetessä, hengitys kyllä kulkee, mutta jalat väsyy ihan tolkuttomasti. Miten muilla..? Olen joutunut syömään kipulääkkeitä jo useampia vuosia jalan epämääräiseen kipuiluun ihan säännöllisesti saadakseni nukutttua. Nyt en ole edes muistanut koko lääkkeitä eikä kipuja ole tuntunut. Tämäkin jo riittää jatkamaan. Kertokaapa lisää, ne jotka ovat jo kauemmin olleet ohjelmassa mukana.
Minulla vasta neljä viikkoa maanantaina täynnä ja 6 kiloa pois.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 13:25:16 
Poissa
sintti
sintti

Oma teoriani tuosta jalkojen väsymisestä on, että kestää hetken ennenkuin elimistö oppii käyttämään ketoneja energian lähteenä. Eim. tri Pakarinen, joka myös puhui ketogeenisen ruoan puolesta neuvoi kirjassaan nauttimaan hieman hiilihydraatteja ennen lihaskuntoa vaativaa treeniä(tässä tapauksessa sellaiseksi lasketaan rappujen kiipeäminen :wink: ). Itselläni tuo lihasten herkkä väsyminen on kyllä mennyt ohi.
Tämä selitys on siis minun omani, eikä sillä välttämättä ole mitään tekemistä sen "oikean" vastauksen kanssa.
Tsemppiä kaikille kilvoittelijoille :D

Kuva

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 13:33:30 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Meikäläisellä on jalat joskus ihan vetelät. Sellaiset voimattoman tuntuiset.

Alakarpin alkuaikoina jalat oli reisistä mahdottoman kipeät.. ja kyljet kans. Yhdistin tämän siihen, että läskiin koskee häipyessään :D.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 13:51:29 
Poissa
hedonistikarppi
hedonistikarppi

Hyvä, kerätään positiivisia ja negatiivisia kokemuksia lyhyesti :D

+Vatsavaivat loppuivat (näiden vuoksi aloitinkin, kun lääkäreistä ei ollut apua. Vuosikausia vain tyrkyttivät laktoosittomia tuotteita)
+Väsyttää vähemmän päivisin.
+Mielialat on tasaisemmat (aiemmin sain melkein raivareita, jos ei ruokaa ollut saatavilla juuri sillä hetkellä kun oli nälkä)
+Nälkä on nykyään vain pieni murina masussa
+

-Ääreisverenkierto heikentynyt (näpit+varpaat jäässä sisälläkin, muuten ei viluta)
-Ruokailu on joskus hankalaa, esim. pika välipalan löytäminen hätätilassa.
-

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 13:59:37 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Mulla palelu tulee kun on syöny liian vähän tai liian pitkän aikaa sitten. Eilen esimerkiksi paleli kun huvikseni testasin, että millon tulee nälä. Noin söin 18 tunnin päästä. Sillonkaa ei ollu nälkä, ainoostaa paleli aivan sairaasti. Söin hiukka tonnikalaa ja oltermannia. Hetken päästä oli sitten hehkuva olo. Alussa mullakin väsy jalat helposti, nyt sitten ei millään, että varmaanki "lihasheikkous" on tuota tottumisvaihetta.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2004-11-19 14:49:45 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

phe kirjoitti:
Hetken päästä oli sitten hehkuva olo.

Samma här. Muutaman kerran kun on ruokailuväli venähtänyt, tulee syömisen jälkeen "hehkutettua": posket punottaa ja ovat ihan kuumat. Sit tulee semmonen raukea olo. Heikkilähän jossain kirjassa mainitsikin ruokalevon tarpeellisuudesta. Ukkini meni aikoinaan ruoan jälkeen "etulle", taidan aloittaa saman käytännön mahdollisuuksien mukaan...

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 10 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00