Ymmärrän, että on rasittavaa aina vastata samoihin kysymyksiin, mutta aina se vanha topic ei sovi omiin tarpeisiin ja mulle ainakin on helpompi totutella uuteen, kun saan "henkilökohtaista" ohjausta.
Mulle on ollut paljon apua siitä, että joku viisas jaksaa laskea mulle mun ruoan makrot ja kertoo mitä pitäisi muuttaa. Kun tuntuu olevan melko pienistä teoista kiinni, onnistuuko ruokavalio. Ja olen onnellinen, kun joku viitsii linkata niitä vanhoja topicceja, sillä haku ei ole ihan sitä, mitä siltä voisi odottaa. Yleensä AINA kokeilen sitä, ennen kuin kysyn, mutta usein vastaukseksi tulee kaikkea muuta ja on hankala alkaa penkoa 120-sivuisesta jonkun henkilökohtaisesta ruokavaliosta vaikka sitä, miksi piperhilpetööri on hyvää korville.
Tällä hain sitä, että ymmärrän teidän kokeneiden tuskan ainaisista samoista aiheista, mutta pakko myöntää, että rönsyilevä monikymmensivuinen keskustelu 3 vuoden takaa on aika kökköä selata, kun puhutaan silloisista tapahtumista ja välissä asiaa.
Siispä, jos me aloittelijat pyritään lisäämään hieman malttia ja te kokeneemmat karppaajat pyrkisitte sietämään kyselyä.
Se kun vaan on melko raastavaa selata nälkäisenä foorumia sinne tänne ja hakea tietoa, joka ratkaisee, mitä suuhunsa saa seuraavaksi laittaa

kun aina niitä kysymyksiä tulee vaikka kuinka hyvin olisi valmistautunut ja selvitellyt.
Peace & love, täällä on ihanaa