Meikäläinen on nyt 4 päivää opiskellut tätä uuttä elämää.paljon oon lukenu ja netissä pyöriskelly ym. Tää tuntuu kyllä mun jutulta koska olo on aivan ihana ja paikkareiden jälkeen tuntuu ihanalta syödä lihaa melkeen niin paljon ku mieli tekee!

No mutta kun tää tuntuu niin hyvältä tää karppaus niin rupesin miettimään et oonko oikeilla jäljillä tän syömisen kanssa. en oo vielä tutustunu noihin laskureihin,aattelin nyt tään ekat pari viikkoa keskittyä vain siihen et saisin noi leivät,perunat ym pois.
No tässä tulis tän päivän safkat:
aamulla noin rahkapurkillisen verta partaäijä-kermaviili-rahka sötkötystä(purkkien jämät) ja mustikkaa noin 2-3rkl.
Lounaaks kaalisoppaa jossa kaalta,vähä porkkanaa ja lanttua sit jauhelihaa ja pekonia.
välipalaks pala leipäjuustoa.
illalliseks kokoliha-juustomakkara käärittynä pekoniin(sika hyvää!!),2 paistettua munaa,paljon salaattia(kiinankaalta,kurkkua,tompskua) pari rkl fetakuutioita ja oliiviöljyä. jälkkäriks omenapaistosta (omenaa,kookoshiutaleita,mantelilastuja ja voita) ja kermavaahtoa
iltapalaks partaäijää ja vähä kermavaahtoa. kourallinen maapahkinoitä.
kamalasti vettä!!!ja kahvia mustana.
Eli miltä vaikuttaa? Oon ennen ollu ihan kauhee syömään kaikkea hiilaripaskaa ja olo on nyt jo niin paljo parempi että haluan kyllä tän homman oikeesti oppia! mut he,laittakaa kommenttia ja neuvokaa tolloa!!