Nythän on niin, että jokainen vaaka viettää -tai on viettämättä- syntymäpäiväänsä.
Ja nythän on myöskin niin, että tulossa on Rinssillinen syntymäpäivä,jolloin hänen sukunsa, tämä yhtä köyttä vetävä suku yhteen kokoontuu tätä tällä hetkellä suvun päämiestä, elikkä Rinssiä, juhlimaan. Ei, ei ole kyse mistään tasavuosista, mutta juhlantynkää kuitenkin. Luvassa on noin parikymentä henkeä, ja kun on syksy, niin sille teemalle rakentaisin tarjoilun. Tiikerikakusta, jonka tekee juhlakalu itse, ei voi luopua,se on perinne ja ehkä mun on pakko tehdä se Brita-kakku,joka saavutti niin suuren suosion mun nimppäreillä. Kun en nyt tänä ensimmäisenä vuonna voi koko sukua ruveta käännyttämään karppilaisiksi,niin
bitte ystävät.
Help me! Ajattelin rakentaa tään suolaisen puolen ikäänkuin pufeeksi. Karpisti.
Porukan ikärakenne on 30-75 vuotta aikuiset, 8-14 lapset. Nuoriso on tottunut sips-kokislinjaan. Mä en aio mitään semmoista. Mitä ehdotatte? Ja ennenkaikea tälle nuorisolle??? Siitä mä en ymmärrä mittään!!!
Syksyn ruskaisia lehtiä ajattelin koristeluksi, onneksi mulla on se Arabian vanha "roosmariini" ruoka-astiasto, ainakin osalle porukkaa.
Kaikki vinkit ja vihjet syömistä, juomista tai kattauksesta ovat tervetulleita. Karppihenki elää!!!
modet, jos tää on väärässä osiossa, siirrätte varmaan oikeaan? Kiitos![/b]