karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-07-05 18:11:08

Kaikki ajat ovat UTC+02:00

Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Auttakkee avutonta!!!
ViestiLähetetty: 2007-09-20 22:18:48 
Poissa
sintti
sintti

Meikäläinen on nyt 4 päivää opiskellut tätä uuttä elämää.paljon oon lukenu ja netissä pyöriskelly ym. Tää tuntuu kyllä mun jutulta koska olo on aivan ihana ja paikkareiden jälkeen tuntuu ihanalta syödä lihaa melkeen niin paljon ku mieli tekee! :D No mutta kun tää tuntuu niin hyvältä tää karppaus niin rupesin miettimään et oonko oikeilla jäljillä tän syömisen kanssa. en oo vielä tutustunu noihin laskureihin,aattelin nyt tään ekat pari viikkoa keskittyä vain siihen et saisin noi leivät,perunat ym pois.
No tässä tulis tän päivän safkat:
aamulla noin rahkapurkillisen verta partaäijä-kermaviili-rahka sötkötystä(purkkien jämät) ja mustikkaa noin 2-3rkl.
Lounaaks kaalisoppaa jossa kaalta,vähä porkkanaa ja lanttua sit jauhelihaa ja pekonia.
välipalaks pala leipäjuustoa.
illalliseks kokoliha-juustomakkara käärittynä pekoniin(sika hyvää!!),2 paistettua munaa,paljon salaattia(kiinankaalta,kurkkua,tompskua) pari rkl fetakuutioita ja oliiviöljyä. jälkkäriks omenapaistosta (omenaa,kookoshiutaleita,mantelilastuja ja voita) ja kermavaahtoa
iltapalaks partaäijää ja vähä kermavaahtoa. kourallinen maapahkinoitä.
kamalasti vettä!!!ja kahvia mustana.
Eli miltä vaikuttaa? Oon ennen ollu ihan kauhee syömään kaikkea hiilaripaskaa ja olo on nyt jo niin paljo parempi että haluan kyllä tän homman oikeesti oppia! mut he,laittakaa kommenttia ja neuvokaa tolloa!! :roll:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-20 22:54:17 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heiippa ja tervetuloa karppimaailmaan,

itsekin vielä opettelen juuri minulle oikeanlaisia protsku-hiilari-rasvamääriä,
joten kokeneemmilta konkareilta saat varmasti yksityiskohtaisempaa tietoa
:wink:
Mutta aluksi on hyvä tietää mitä karppauslinjaa haluat toteuttaa hyväkarppia, alakarppia vai ketokarppia (hh -määrät ratkaisevat)
Sitten aika oleellinen asia on myös minkä pituinen ja painoinen olet ja mitä painoa tavoittelet.
Listasit päivän syömisiä, mutta oleellista on myös minkä verran syö ja kuinka usein syö.
Itselläni on helpottanut se, että olen rajoittanut ateriat 3 päivässä ja pyrkinyt välttämään närppimisiä ja pikku välipaloja, koska minulla ainakin on sellainen paha tapa että sitä voisi syödä vaikka koko ajan ja suuria määriä :shock:

Tsemppiä sinulle kovasti :smt023

Minä, ihana tytär -04, jässikkä -07, miäs ja hassu somalikissa ;=D

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 07:17:02 
Poissa
täyskarppi
täyskarppi

Moro vaan, ja tervetuloa foorumille!

Toi sun ruokalista näytti ainakin mun mielestä ihan hyvälle. Jos haluat vielä vähän viilata sitä, niin maitotuotteita (jogurttia&kermavaahtoa) kannattaa tarkkailla aluksi. Ja toi Nirpun kommentti, että ruokailuja voi vähentää kolmeen kertaan päivässä on ihan pätevä. Eli illallisen ja iltapalan voisi ihan hyvin yhdistää.

Siitä se karppailu lähtee, omasta mielestäni tämä on aivan loistava tapa syödä terveellisesti ja hyvää :D .

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 10:50:13 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Moro ja tervetuloa vaan munki puolestani!
Ihan hyvältä näyttää toi päivän menyy, oli jopa kasviksia =D>
Samaa toistan että pikkuhiljaa maitotuotteita vähennellen, syö sen verran rasvaa että nälkä ja varsinkin puputteluntarve pysyy poissa viisikin tuntia! Eli ei välipaloja. Ja yritä välttää kevyttuotteita, juuríkin partaäijäjugurtti on loistavaa. Kun olet selättänyt leivät ja perunat, voit enemmän viilailla makroja, tuo laskutikku on hyvin kätevä.

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 12:52:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Heippa!

Minä annan muiden neuvoa, toivotan vaan onnea ja hyvää oloa!

Viestin otsikko: Re: Auttakkee avutonta!!!
ViestiLähetetty: 2007-09-21 14:03:19 
Poissa
Karpihko
Karpihko

Tervetuloa vaan.

riia79 kirjoitti:
rahkapurkillisen verta partaäijä-kermaviili-rahka sötkötystä

Mä luulin, että siinäpä vasta karpinalku.... rahkapurkillinen verta ens hätään :lol:

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 15:01:25 
Poissa
sintti
sintti

Kiitos vaan kaikille lämpimästä vastaanotosta!! :) mutta kun mun mielestä se syöminen on vaan niin hauskaa hommaa et haluaisin sitä harrastaa enempi kuin 3 kertaa päivässä! onko se ihan ok sekin,et jos sen 4-5kertaa syö?? mä painan nyt 104kg :roll: ja pituutta on 174cm. raskauskiloja on vielä paljon,tavoite on 85kg-80kg. noista leivistä ym mun oli yllättävän helppo luopua mut hedelmien syönti on mule niin tärkeää et niitä kun oon vähä rajoittanu niin se ottaa koville! toissa iltana "sorruin" ja söin ison ompun iltasella... mutta hyvää oli ja tuo tajuton rasvan syönti tuntuu mussa niin et kaipaan todella jotain raikasta eli omenaa,päärynää,vesimeloonia,appelsiiniä tekee mieli.Kasviksia menee kanssa normaalisti paljo ja nyt en oikeen tiiä miten niitä tulis syödä et söis oikein!!??

Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-09-21 15:56:32 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela

riia79 kirjoitti:
Kasviksia menee kanssa normaalisti paljo ja nyt en oikeen tiiä miten niitä tulis syödä et söis oikein!!??

No se sama ikuinen puolisen kiloa ois hyvä nyrkkisääntö. Ylärajaa tuskin on, tai ainakin se on hankala saavuttaa, paitsi jos ketoilet. Valkkailet vaan mieleisiäsi kasviksia monipuolisesti. Eihän niissä rehuissa nyt paljon hiilaria ole ylipäänsäkään (bataattia ei lasketa), mutta kannattaa silti katsoa, ettei nyt kiloa tomaatteja tule päivittäin syötyä. Ainakaan usein...
Kaikki kaalit tuntuvat olevan useimpien suosikkeja, kurkkua, salaatteja, kesäkurppaa, juureksia, sipuleita, tomaattia, paprikaa....
Ei sun karppaus siihen omenaan kaadu. Voit hyvin silloin tällöin syödä omenan, päärynän tai vaikka luumuja, jos ne eivät pidä sulla yllä hiilarihimoja. Hedelmiä parempi vaihtoehto tietysti olisi marjat, raikkaita ja makeita sekin.

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00