| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| leipurilla peukalo keskellä kämmentä!! http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30357 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | riia79 [ 2007-09-26 15:24:12 ] |
| Viestin otsikko: | leipurilla peukalo keskellä kämmentä!! |
Tossa reseptejä luin ja mitä ihmettä laitan ku ohjeessa on FIBERHUSKIA??? ja minkälaisessa purkissa se stevia on kun ei kaupassa oo silmään iskenny? |
|
| Julkaisija: | sirpale [ 2007-09-26 15:41:23 ] |
| Viestin otsikko: | |
Haulla löyty aikaisempi keskustelu http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... =fiberhusk Googlettamalla josta voi tilata http://www.stevia.fi/ Itse käytän Psylliumia ja silloin harvoin kun tarvin makeutusainetta niin Hermesetasta. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|