karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

leipurilla peukalo keskellä kämmentä!!
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30357
Sivu 1/1

Julkaisija:  riia79 [ 2007-09-26 15:24:12 ]
Viestin otsikko:  leipurilla peukalo keskellä kämmentä!!

Tossa reseptejä luin ja mitä ihmettä laitan ku ohjeessa on FIBERHUSKIA??? ja minkälaisessa purkissa se stevia on kun ei kaupassa oo silmään iskenny? :lol:

Julkaisija:  sirpale [ 2007-09-26 15:41:23 ]
Viestin otsikko: 

Haulla löyty aikaisempi keskustelu
http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... =fiberhusk
Googlettamalla josta voi tilata
http://www.stevia.fi/

Itse käytän Psylliumia ja silloin harvoin kun tarvin makeutusainetta niin Hermesetasta.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/