| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Yllätyin positiivisesti http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30390 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Diana D [ 2007-09-28 15:59:43 ] |
| Viestin otsikko: | Yllätyin positiivisesti |
Olen aiemminkin kokeillut joitakin "karppileivonnaisia" enkä ole oikein vakuuttunut niiden "hyvyydestä". Tänään rohkaisin mieleni ja tein kokeeksi annoksen "mantelileipää" ja täytyy sanoa, että yllätyin positiivisesti! Annoksesta tuli 5 tosi isoa joskin hieman lättänää "sämpylää" jotka saa kuitenkin halkaistua. Maku oli ainakin lämpimänä ihan kotitekoisen sämpylän makuinen! Tässä lieneekin ratkaisu aamupalaongelmaani |
|
| Julkaisija: | serri [ 2007-09-28 17:55:14 ] |
| Viestin otsikko: | |
Minäkin leivoin kokeeksi noita leipiä eilen ja tykkäsin kyllä.
|
|
| Julkaisija: | tuijakoo [ 2007-09-28 20:49:57 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kiva kuulla, että ootte tykästyny meiksin sävellykseen. Itekään en ole niihin vielä kyllästyny. Mulla ainakin ne mantelileivät pitää nälän loitolla tosi pitkään. Toki riippuu päällisistä, vai pitäskö sanoo sisuksista. Ne kun käy hampparin korvikkeeksi, pikkupizzapohjiksi ym. mitä nyt mielikuvitus keksiikään. Mulla täytettä on niin paljosti, että hädin tuskin kykenee haukata. Joskus piruuttani laskin laskurilla, että leipä, mun omien sisälmyksien kans, sisältää jotain 500-600 kcal. Sen mantelileivän lisäksi mä syön vaan kerran päivässä jotain lämmintä ruokaa. Enempää en tarvi. Huomiseks pitäis niitä taas väsätä, tai sit teen niitä vasta aamulla, niin saa uunituoretta leipää aamukaffen kanssa. Njamii! Lisäsäyksenä vielä: halkaistuna paahdan ne leivänpaahtimessa. Toimii. |
|
| Julkaisija: | -takkis- [ 2007-09-28 22:35:44 ] |
| Viestin otsikko: | |
Minäkin olen leiponut niitä monta kertaa ja tykkään! Reseptissä taisi olla seesamin- tai jotain muita siemeniä, joita ei ole kotona enkä ikinä muista ostaa, mutta olen ripsauttanut auringonkukansiemeniä sen sijaan... Säilyvät tuoreena ja ovat ihania paahdettuna! Hyvä, että teitä respetin kehittelijöitä on -takkis- |
|
| Julkaisija: | Diana D [ 2007-09-29 06:04:41 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mullakaan ei ollut seesaminsiemeniä ja laitoin pellavansiemeniä joita hiukan muusasin morttelissa! Ihana ohje, kiitos! ps. jos joku vielä kertoisi aikuisten oikeasti hyvänmakuisen suklaakakkuohjeen olisin "taivaassa" |
|
| Julkaisija: | Roikale [ 2007-09-29 12:25:53 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kiitos minunkin puolestani reseptin kehittelijälle! Teen aina viikonlopuksi satsin, saa syödä parit leivät hökkeitten kera "aamukahvilla". Nälkä pysyy poissa pitkälle iltapäivään. Ja ovat hyviä, tosi ei minullakaan ole noita seesaminsiemeniä, mutta pellavarouhetta olen käyttänyt tilalla. Ja tais lesekin olla jotain 4-viljan lesettä. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|