Tässä ihan uutena tänne kirjoittelen.Minulle aloitettiin kolestrolilääkitys toukokuussa 2007.
Alunperinkin olen ollut kahden vaiheilla kolestrolilääkityksen suhteen.
Joka tapauksessa tällä hetkellä kolestrolilääkitys meneillään.
Toukokuun arvot olivat:
kokon.kol 6.1
hdl 1.4
ldl 4.3
triglyt 1.4
Nyt lokakuun alussa arvot olivat:
kokon.kol. 4.3
hdl 1.2
ldl 2.6
triglyt 1.4
Nämä arvot eivät taida olla mitenkään hyvät.En mielelläni syö kolestrolilääkkeitä (Simvastatin 20).
Ruoanlaitossa käytän mielelläni voita ja kermaa,en kevytuotteita (harvoin)
hedelmät,kasvikset ja kala on suurta herkkua.
Minkälaiset kolestroliarvot ovat hyvät.Entä ruokavalio
