karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 15:03:29

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
ViestiLähetetty: 2007-10-01 09:40:20 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-28 15:50:08
Viestit: 43
hyviä aamupäiviä...

Tässä kuukauden karpanneena ilman laskemisia ajattelin alkaa hieman
hifistelemään...

Jotenka voisiko joku laskea miten paljon proskua/hiilaria/rasvaa uskallan
syödä...

Paino on 54kg tavoite 50kg pituus 157cm...

Harrastan 2 kr viikko latinotanssia ja 2-3 krt sauvakävelyä viikossa.

Sitten juoksen 3 pojanviikarin perässä... :P

Välttishän tuo paino ei tipu.. haluaisin kiinteytyä ja raskausmakkarat poies ens kesän suuria juhlia varten... :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-01 10:19:54 
Poissa
tustustuskykyinen
tustustuskykyinen
Avatar

Liittynyt: 2006-05-11 16:13:40
Viestit: 4667
Jatka sitä liikkumista. Kyllä se siitä.
Ruuasta ei voi oikein sanoa juuta eikä jaata kun ei yhtään tiedä mitä syöt.
Tuolla on "arvostele ruokavalioni"-ketju johon voit sen kirjata.

_________________
Kahvakuulalähettiläs.
(Sh)it's my life! | Sporttiteevee
Blogissa murkuloita ja satunnaisesti oikeetakin elämää.
"Tätä en olekaan koskaan yrittänyt, joten luulen, että se ihan varmasti onnistuu!" -Peppi Pitkätossu-


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 2 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)