karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

auttakaa te viisaamman karpit
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30419
Sivu 1/1

Julkaisija:  londiliini [ 2007-10-01 09:40:20 ]
Viestin otsikko:  auttakaa te viisaamman karpit

hyviä aamupäiviä...

Tässä kuukauden karpanneena ilman laskemisia ajattelin alkaa hieman
hifistelemään...

Jotenka voisiko joku laskea miten paljon proskua/hiilaria/rasvaa uskallan
syödä...

Paino on 54kg tavoite 50kg pituus 157cm...

Harrastan 2 kr viikko latinotanssia ja 2-3 krt sauvakävelyä viikossa.

Sitten juoksen 3 pojanviikarin perässä... :P

Välttishän tuo paino ei tipu.. haluaisin kiinteytyä ja raskausmakkarat poies ens kesän suuria juhlia varten... :lol:

Julkaisija:  traanitapiiri [ 2007-10-01 10:19:54 ]
Viestin otsikko: 

Jatka sitä liikkumista. Kyllä se siitä.
Ruuasta ei voi oikein sanoa juuta eikä jaata kun ei yhtään tiedä mitä syöt.
Tuolla on "arvostele ruokavalioni"-ketju johon voit sen kirjata.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/