| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| auttakaa te viisaamman karpit http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30419 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | londiliini [ 2007-10-01 09:40:20 ] |
| Viestin otsikko: | auttakaa te viisaamman karpit |
hyviä aamupäiviä... Tässä kuukauden karpanneena ilman laskemisia ajattelin alkaa hieman hifistelemään... Jotenka voisiko joku laskea miten paljon proskua/hiilaria/rasvaa uskallan syödä... Paino on 54kg tavoite 50kg pituus 157cm... Harrastan 2 kr viikko latinotanssia ja 2-3 krt sauvakävelyä viikossa. Sitten juoksen 3 pojanviikarin perässä... Välttishän tuo paino ei tipu.. haluaisin kiinteytyä ja raskausmakkarat poies ens kesän suuria juhlia varten... |
|
| Julkaisija: | traanitapiiri [ 2007-10-01 10:19:54 ] |
| Viestin otsikko: | |
Jatka sitä liikkumista. Kyllä se siitä. Ruuasta ei voi oikein sanoa juuta eikä jaata kun ei yhtään tiedä mitä syöt. Tuolla on "arvostele ruokavalioni"-ketju johon voit sen kirjata. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|