karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 11:24:57

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Kolestroliarvoista
ViestiLähetetty: 2007-10-02 12:21:53 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-02 11:59:47
Viestit: 1
Tässä ihan uutena tänne kirjoittelen.Minulle aloitettiin kolestrolilääkitys toukokuussa 2007.
Alunperinkin olen ollut kahden vaiheilla kolestrolilääkityksen suhteen.
Joka tapauksessa tällä hetkellä kolestrolilääkitys meneillään.
Toukokuun arvot olivat:

kokon.kol 6.1
hdl 1.4
ldl 4.3
triglyt 1.4

Nyt lokakuun alussa arvot olivat:

kokon.kol. 4.3
hdl 1.2
ldl 2.6
triglyt 1.4

Nämä arvot eivät taida olla mitenkään hyvät.En mielelläni syö kolestrolilääkkeitä (Simvastatin 20).

Ruoanlaitossa käytän mielelläni voita ja kermaa,en kevytuotteita (harvoin)
hedelmät,kasvikset ja kala on suurta herkkua.

Minkälaiset kolestroliarvot ovat hyvät.Entä ruokavalio :?:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 13:09:48 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-28 08:03:39
Viestit: 1359
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=699

Tuolla on jo aika pitkä keskustelu aiheesta.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Kolestroliarvoista
ViestiLähetetty: 2007-10-02 16:22:10 
Poissa
aktivistikarppi
aktivistikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-05 01:36:24
Viestit: 2703
elisabet kirjoitti:
Nyt lokakuun alussa arvot olivat:

kokon.kol. 4.3
hdl 1.2
ldl 2.6
triglyt 1.4

Nämä arvot eivät taida olla mitenkään hyvät.


Kyllähän nuo ainakin viitearvojen sisään sopivat.

_________________
Ravitsemus ja terveys | Vähähiilihydraattinen ruokavalio | VHH-kirjoja


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 3 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)