Ajattelin sitten minäkin kokeilla josko olo piristyisi vähän vähemmillä hiilihydraateilla ja näitä sivuja olenkin jo kahlannut edes takaisin. Joitakin kirjoja pitäisi vielä lukea, mutta saan ne yhdeltä tutultani enkä malta odottaa siihen asti vaan toivoisin teidän selventävän muutamaa asiaa jo nyt.
-Eli ensinnäkin mikä hiilarimäärä olisi ok, kun lukee pakkausselosteita? Sataa grammaa kohden siis? Jos nyt ajatellaan että ollaan suht tiukkoja hiilarimäärien kanssa.
-Onko olemassa mitään selkeää listaa mitkä kasvikset, hedelmät jne. käyvät. Ovatko esimerkiksi herneet, ananas, persikat, meloni ja viinirypäleet ok? Marjat ilmeisesti ovat. Ovatko kaikki?
-Miksi pitää käyttää nimenomaan kermaa, täysmaitoa ja kunnon juustoja (ei kevyitä) vaikka olin katsovinani että hiilarimäärä ei juurikaan ole eri? Vai katsoinko väärin..
-Mikä oli se makeutusaine joka oli kielletty? Luin sen jostain, mutta en enää löytänyt.
-Voiko tuota Finelin hakua pitää silla lailla luotettavana, että sen antamia vaihtoehtoja voi syödä huoletta?
-Mitä ihmettä on se teidän paljon puhuttu partaäijä ja mistä sitä saa?
Ja lisäksi vielä minulle ei aamuisin juurikaa munat tai vastaavat uppoa vaan mielelläni söisin esimerkiksi rahkaa marjojen kanssa ja vaikka salaattia. Onko normaali maitorahka ihan ok ja voiko sitä jatkaa maidolla ja makeuttaa? Käykö myös normaali maustamaton jogurtti vai pitääkö sen olla jotain erityistä merkkiä?
Katselin tuossa millaisen ruokavalion voisin ottaa itselleni niin se sisältäisi suht paljon salaattia (väh. kerran päivässä), aamuisin usein rahkaa tai jogurttia, munia ja erilaisia lihaisia ruokia kasvisten kera. Naposteluun sitten vaikka pähkinöitä ja tummaa suklaata. Kuulostaisiko hyvältä? Itseäni kun pohdituttaa, että mistä tietää saavansa tarpeeksi rasvoja..
Kiitos jo etukäteen vastaajille. Tulen vielä varmasti käyttämään tietojanne hyväksi, kun epätietoisuus iskee
