| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Kolestroliarvoista http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30452 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | elisabet [ 2007-10-02 12:21:53 ] |
| Viestin otsikko: | Kolestroliarvoista |
Tässä ihan uutena tänne kirjoittelen.Minulle aloitettiin kolestrolilääkitys toukokuussa 2007. Alunperinkin olen ollut kahden vaiheilla kolestrolilääkityksen suhteen. Joka tapauksessa tällä hetkellä kolestrolilääkitys meneillään. Toukokuun arvot olivat: kokon.kol 6.1 hdl 1.4 ldl 4.3 triglyt 1.4 Nyt lokakuun alussa arvot olivat: kokon.kol. 4.3 hdl 1.2 ldl 2.6 triglyt 1.4 Nämä arvot eivät taida olla mitenkään hyvät.En mielelläni syö kolestrolilääkkeitä (Simvastatin 20). Ruoanlaitossa käytän mielelläni voita ja kermaa,en kevytuotteita (harvoin) hedelmät,kasvikset ja kala on suurta herkkua. Minkälaiset kolestroliarvot ovat hyvät.Entä ruokavalio |
|
| Julkaisija: | ahis [ 2007-10-02 13:09:48 ] |
| Viestin otsikko: | |
http://karppaus.info/forum/viewtopic.php?t=699 Tuolla on jo aika pitkä keskustelu aiheesta. |
|
| Julkaisija: | JariJ [ 2007-10-02 16:22:10 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Kolestroliarvoista |
elisabet kirjoitti: Nyt lokakuun alussa arvot olivat:
kokon.kol. 4.3 hdl 1.2 ldl 2.6 triglyt 1.4 Nämä arvot eivät taida olla mitenkään hyvät. Kyllähän nuo ainakin viitearvojen sisään sopivat. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|