karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-25 17:51:44

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Heippa! Mitä kaupasta?
ViestiLähetetty: 2007-10-02 15:24:59 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-02 15:16:39
Viestit: 7
Heippa kaikille ! :wink:

Olen nyt n. kolme kuukautta lueskellut tätä palstaa, ja tietoa kaurppaamisesta. Nyt uskaltauduin rekisteröityä käyttäjäksi ja olen valmis aloittamaan karppaamisen ! Yritän pitää hiilarit siinä 50-60 päivässä.

Mihin tahtiin pitäisi muuten laihtua alussa noilla hh:lla?

Onko teillä jotain vinkkejä tähän aloittamiseen, ja kysymys kuuluukin mitäs voisin ostaa kaupasta kun olen sinne juuri lähdössä..
kanaa, tonnikalaa, raejuustoa, kahvikermaa, partaäijää, kasviksia, hedelmiä..

jännittää tuleeko tästä vaikeaa. :roll:
miten teillä lähti käyntiin, ja miten kilot karisi?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 16:04:54 
Poissa
juniorikarppi
juniorikarppi

Liittynyt: 2007-09-15 20:35:08
Viestit: 63
Tervetuloa!

Mä olen itsekin vielä aivan alkaja ja sen verran vielä asia hakusessa, et neuvoja en osaa jaella. Mut rohkaista voin ja suositella, mulla lähti homma hyvin käyntiin ilman nälkää ja hankaluuksia. Kolmantena-neljäntenä päivänä oli päänsärkyä ja hyvin nuutunu olo, mut meni aika äkkiä ohi. Paino laskenu kahdessa viikossa kolme kiloa, kyseessä on varmaan nesteet ja turvotus joka on ekaks poistunu.
Myös näitä suuntauksia olen miettiny, mut tulin aika nopeasti siihen tulokseen että ihan sama mikä suuntaus vaiko ei mikään. Pääasia että olo on hyvä, makeanhimo pysyy hallinnassa ja paino laskee pikkuhiljaa.

_________________
Medical teratment keeps me going

Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 16:17:06 
Poissa
fiiliskarppi
fiiliskarppi

Liittynyt: 2007-01-03 15:26:06
Viestit: 10652
Mainio kauppalista on tässä: http://karppaus.info/wiki/index.php?tit ... iamatriisi
Sieltä sitten vaan valitsemaan!

Oon kyl melkonen antinörtti, mahdoinko laatia tuon linkin oikein???

_________________
Joku on taas juonut kaiken kerman pois!!!!!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 16:22:28 
Poissa
touhukarppi
touhukarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-07-28 08:03:39
Viestit: 1359
Tuolta allaolevasta linkistä löytyy paljon hyvää tietoa eri karppisuuntauksista jotta pääset alkuun.

http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu

Käy tutustumassa myös reseptiosioon, sieltä varmaan löytyy jokaiselle mielekästä syötävää.
Painon putoaminen on kovin yksilöllistä ja riippuu mm.nykyisestä painostasi ja siitä kuinka paljon sinulla on mahdollisesti ylipainoa. Normaalipainonsisällä karppaavilla paino ei välttämättä laske niin paljoa edes alussa.

Mulla lähti paino nopeasti putoamaan mutta ylipainoakin oli 20kg. Välillä alkoi jumittamaan ja paino ei taas pudonnut viikoihin, joten kannattaa olla pitkäjännitteinen.

_________________
Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-02 19:40:03 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-08-05 17:08:09
Viestit: 18132
Hyvä kun olet päättänyt aloittaa karppaamisen, toivottavasti tästä tulee sulle elämäntapa :D !
Karppaus on hyvin yksilöllistä, hirveen tarkkoja neuvoja ei voi antaa, kun jokaisella on oma kroppa, mitä pitää kuunnella. Paras on kun itse testailet ja kokeilet mikä ohjelma (mitkä ruoat) sopii sinulle.
Minä aloitin tammikuussa hiivattomalla ruokavaliolla, ja kun perehdyin paremmin asiaan, jäi loputkin hiilarit minimiin, joten karppina oltu 15.3. lähtien.
Painonpudotus on yksilöllistä, toisilla tippuu, toisilla ei.
Minä ostan kaupasta vihanneksia(kotimaisia, jos on), juustoa, partaäijää, kuoharia, naudanlihaa, kanaa(tietty marinoimatonta), ja kalaa ym.. Marjoja on pakkanen täynnä. Näilla eväillä meillä... Tsemppiä, ja ole kärsivällinen, tekevä oppii :D .

_________________
Paluu Luontoon! Kuva


Ylös
   
 Viestin otsikko: Kaupan kautta
ViestiLähetetty: 2007-10-02 19:59:45 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-09-05 18:05:43
Viestit: 25
Heippa naminami!

Tervetuloa porukkaan. Mä muistan itsekin, kuinka karppausta aloittaessa vajaa vuosi sitten piti miettiä ihan kaikki ruokakuviot uusiksi. En tarkoita että alku olisi ollut millään tavalla hankalaa, mutta ensimmäisen karppiviikon kauppareissut kestivät huomattavasti kauemmin, kun alkoi suunnittelemaan entiseen verrattuna erilaisia ateriakokonaisuuksia.

Itse löysin oman tyylini karpata melko nopeasti, vaikka sorruinkin pariin omaan suuhuni sopimattomaan ratkaisuun. Enää en esimerkiksi lusikoi öljyä ääntä kohti pahimpaan nälkään, vaikka konstin aloittelijana jostain täältä palstalta bongasinkin. Ei vaan maistu! :smt078

Helpointa lienee kauppareissutkin alkuun suunnitella siitä lähtökohdasta, että mitä ei enää osteta. Onnea matkaan ja tutkimisen ja löytämisen iloa! :smt039


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 09:41:43 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2007-04-14 20:47:36
Viestit: 4407
Jos aloittelee Atkinsilla niin nuo hebelmät ja danaanit saapi unohtaa kauppaan. Vadelma on marjoista kait vähähiilarisin :)

_________________
on kolmenlaisia ihmisiä,niitä jotka osaavat laskea ja niitä jotka eivät osaa..
perj. 13.4 -07 83,5kg


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 10:16:02 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-02 15:16:39
Viestit: 7
selvä :roll:

kiitos kaikille avusta!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 8 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
cron
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)