Hyvä kun olet päättänyt aloittaa karppaamisen, toivottavasti tästä tulee sulle elämäntapa

!
Karppaus on hyvin yksilöllistä, hirveen tarkkoja neuvoja ei voi antaa, kun jokaisella on oma kroppa, mitä pitää kuunnella. Paras on kun itse testailet ja kokeilet mikä ohjelma (mitkä ruoat) sopii sinulle.
Minä aloitin tammikuussa hiivattomalla ruokavaliolla, ja kun perehdyin paremmin asiaan, jäi loputkin hiilarit minimiin, joten karppina oltu 15.3. lähtien.
Painonpudotus on yksilöllistä, toisilla tippuu, toisilla ei.
Minä ostan kaupasta vihanneksia(kotimaisia, jos on), juustoa, partaäijää, kuoharia, naudanlihaa, kanaa(tietty marinoimatonta), ja kalaa ym.. Marjoja on pakkanen täynnä. Näilla eväillä meillä... Tsemppiä, ja ole kärsivällinen, tekevä oppii

.