| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Heippa! Mitä kaupasta? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30459 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | naminami [ 2007-10-02 15:24:59 ] |
| Viestin otsikko: | Heippa! Mitä kaupasta? |
Heippa kaikille ! Olen nyt n. kolme kuukautta lueskellut tätä palstaa, ja tietoa kaurppaamisesta. Nyt uskaltauduin rekisteröityä käyttäjäksi ja olen valmis aloittamaan karppaamisen ! Yritän pitää hiilarit siinä 50-60 päivässä. Mihin tahtiin pitäisi muuten laihtua alussa noilla hh:lla? Onko teillä jotain vinkkejä tähän aloittamiseen, ja kysymys kuuluukin mitäs voisin ostaa kaupasta kun olen sinne juuri lähdössä.. kanaa, tonnikalaa, raejuustoa, kahvikermaa, partaäijää, kasviksia, hedelmiä.. jännittää tuleeko tästä vaikeaa. miten teillä lähti käyntiin, ja miten kilot karisi? |
|
| Julkaisija: | Tirppa [ 2007-10-02 16:04:54 ] |
| Viestin otsikko: | |
Tervetuloa! Mä olen itsekin vielä aivan alkaja ja sen verran vielä asia hakusessa, et neuvoja en osaa jaella. Mut rohkaista voin ja suositella, mulla lähti homma hyvin käyntiin ilman nälkää ja hankaluuksia. Kolmantena-neljäntenä päivänä oli päänsärkyä ja hyvin nuutunu olo, mut meni aika äkkiä ohi. Paino laskenu kahdessa viikossa kolme kiloa, kyseessä on varmaan nesteet ja turvotus joka on ekaks poistunu. Myös näitä suuntauksia olen miettiny, mut tulin aika nopeasti siihen tulokseen että ihan sama mikä suuntaus vaiko ei mikään. Pääasia että olo on hyvä, makeanhimo pysyy hallinnassa ja paino laskee pikkuhiljaa. |
|
| Julkaisija: | MarZoo [ 2007-10-02 16:17:06 ] |
| Viestin otsikko: | |
Mainio kauppalista on tässä: http://karppaus.info/wiki/index.php?tit ... iamatriisi Sieltä sitten vaan valitsemaan! Oon kyl melkonen antinörtti, mahdoinko laatia tuon linkin oikein??? |
|
| Julkaisija: | ahis [ 2007-10-02 16:22:28 ] |
| Viestin otsikko: | |
Tuolta allaolevasta linkistä löytyy paljon hyvää tietoa eri karppisuuntauksista jotta pääset alkuun. http://karppaus.info/wiki/index.php?title=Etusivu Käy tutustumassa myös reseptiosioon, sieltä varmaan löytyy jokaiselle mielekästä syötävää. Painon putoaminen on kovin yksilöllistä ja riippuu mm.nykyisestä painostasi ja siitä kuinka paljon sinulla on mahdollisesti ylipainoa. Normaalipainonsisällä karppaavilla paino ei välttämättä laske niin paljoa edes alussa. Mulla lähti paino nopeasti putoamaan mutta ylipainoakin oli 20kg. Välillä alkoi jumittamaan ja paino ei taas pudonnut viikoihin, joten kannattaa olla pitkäjännitteinen. |
|
| Julkaisija: | ~Weera~ [ 2007-10-02 19:40:03 ] |
| Viestin otsikko: | |
Hyvä kun olet päättänyt aloittaa karppaamisen, toivottavasti tästä tulee sulle elämäntapa Karppaus on hyvin yksilöllistä, hirveen tarkkoja neuvoja ei voi antaa, kun jokaisella on oma kroppa, mitä pitää kuunnella. Paras on kun itse testailet ja kokeilet mikä ohjelma (mitkä ruoat) sopii sinulle. Minä aloitin tammikuussa hiivattomalla ruokavaliolla, ja kun perehdyin paremmin asiaan, jäi loputkin hiilarit minimiin, joten karppina oltu 15.3. lähtien. Painonpudotus on yksilöllistä, toisilla tippuu, toisilla ei. Minä ostan kaupasta vihanneksia(kotimaisia, jos on), juustoa, partaäijää, kuoharia, naudanlihaa, kanaa(tietty marinoimatonta), ja kalaa ym.. Marjoja on pakkanen täynnä. Näilla eväillä meillä... Tsemppiä, ja ole kärsivällinen, tekevä oppii |
|
| Julkaisija: | pinq [ 2007-10-02 19:59:45 ] |
| Viestin otsikko: | Kaupan kautta |
Heippa naminami! Tervetuloa porukkaan. Mä muistan itsekin, kuinka karppausta aloittaessa vajaa vuosi sitten piti miettiä ihan kaikki ruokakuviot uusiksi. En tarkoita että alku olisi ollut millään tavalla hankalaa, mutta ensimmäisen karppiviikon kauppareissut kestivät huomattavasti kauemmin, kun alkoi suunnittelemaan entiseen verrattuna erilaisia ateriakokonaisuuksia. Itse löysin oman tyylini karpata melko nopeasti, vaikka sorruinkin pariin omaan suuhuni sopimattomaan ratkaisuun. Enää en esimerkiksi lusikoi öljyä ääntä kohti pahimpaan nälkään, vaikka konstin aloittelijana jostain täältä palstalta bongasinkin. Ei vaan maistu!
Helpointa lienee kauppareissutkin alkuun suunnitella siitä lähtökohdasta, että mitä ei enää osteta. Onnea matkaan ja tutkimisen ja löytämisen iloa!
|
|
| Julkaisija: | turbo-orvokki [ 2007-10-03 09:41:43 ] |
| Viestin otsikko: | |
Jos aloittelee Atkinsilla niin nuo hebelmät ja danaanit saapi unohtaa kauppaan. Vadelma on marjoista kait vähähiilarisin |
|
| Julkaisija: | naminami [ 2007-10-03 10:16:02 ] |
| Viestin otsikko: | |
selvä kiitos kaikille avusta! |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|