Itse olen kokenut helpoimmaksi aloittaa ihan yksinkertaisella ja aika yksipuolisella ruokavaliolla. Siis juuri noita lihaa, kalaa, kananmunia, leikkeleitä (metwurstit, lihat ym. katso tuoteseloste),juustoja ym., sitten tietty kasviksia, niitä vähähiilarisia. Sitten kun olet saanut painonpudotuksen vauhtiin niin kannattaa alkaa kokkailemaan enemmän. Jos aloittaa liian vaikealla niin sitten voi innostus lopahtaa äkkiä. Vähähiilarisia tuotteita on ihan helppo löytää kaupasta kun lukee tuoteselosteet.

Mitä niihin ketoosin oireisiin tulee, niin ovat toki yksiöllisiä, mutta mun mielestä oli ainakin hienoa huomata, että jotain tapahtuu, eikä itselläni ainakaan ollut kun hiukan huimausta, joka oli päivässä ohi. Muista vaan juoda tarpeeksi, koska myrkyt elimistöstä poistuvat suureksi osaksi virtsan kautta ja siihen tarvitaan nestettä. Atkinskin suosittelee 8 lasia vettä vuorokaudessa, itse olen selvästi janoisempikin koko ajan. Nesteen puuttumisesta nimittäin tulee myös heikko olo.
No tässä minun kokemuksiani runsaan kahden viikon karppauksen jälkeen. (Olen pari vuotta sitten kylläkin pudottanut 10 kg, mutta sitten repsahdin jouluna

) Nyt uudestaan härkää sarvista
Onnea matkaan ja uskon että tämä on ainoa keino millä onnistuu lihansyöjä ihminen painoaan pudottamaan1
