| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Hermesetaksesta? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30473 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | Kiukkuiitu [ 2007-10-03 07:51:36 ] |
| Viestin otsikko: | Hermesetaksesta? |
Mitä makeutusainetta/-aineita Hermesetaksessa on? Ei löytynyt tietoa tuotteen nettisivuiltakaan. |
|
| Julkaisija: | tuijakoo [ 2007-10-03 08:10:09 ] |
| Viestin otsikko: | |
Tuoteseloste: deminaralisoitunua vettä, syklaamihappo (E952), natriumsakariini (E954), säilöntäaineena:sorbiinihappo (E200) |
|
| Julkaisija: | Kiukkuiitu [ 2007-10-03 09:15:19 ] |
| Viestin otsikko: | |
kiitos, eli ei tarvi edes ajatella moista näin raskausaikana |
|
| Julkaisija: | karpaasi [ 2007-10-03 20:57:21 ] |
| Viestin otsikko: | |
Nappi pari päivässä ei tapa, mutta on se kamalan makuista kunhan siitä on eroon päässyt. Myrkkyjä tulee kuitenkin hermesetakseen nähden muualta merkittäviäkin määriä. |
|
| Julkaisija: | Kiukkuiitu [ 2007-10-03 21:31:13 ] |
| Viestin otsikko: | |
lähinnä sillä vaan kun tiineenä on syklamaatti ja sakariini kiellettyjen listalla. no enpä mä mitään muuta käytä kuin steviaa muutenkaan |
|
| Julkaisija: | tuulimumma [ 2007-10-03 21:35:27 ] |
| Viestin otsikko: | |
Kiukkuiitu kirjoitti: no enpä mä mitään muuta käytä kuin steviaa muutenkaan
|
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|