karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Hermesetaksesta?
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30473
Sivu 1/1

Julkaisija:  Kiukkuiitu [ 2007-10-03 07:51:36 ]
Viestin otsikko:  Hermesetaksesta?

Mitä makeutusainetta/-aineita Hermesetaksessa on? Ei löytynyt tietoa tuotteen nettisivuiltakaan.

Julkaisija:  tuijakoo [ 2007-10-03 08:10:09 ]
Viestin otsikko: 

Tuoteseloste:
deminaralisoitunua vettä, syklaamihappo (E952), natriumsakariini (E954), säilöntäaineena:sorbiinihappo (E200)

Julkaisija:  Kiukkuiitu [ 2007-10-03 09:15:19 ]
Viestin otsikko: 

kiitos, eli ei tarvi edes ajatella moista näin raskausaikana :shock:

Julkaisija:  karpaasi [ 2007-10-03 20:57:21 ]
Viestin otsikko: 

Nappi pari päivässä ei tapa, mutta on se kamalan makuista kunhan siitä on eroon päässyt. Myrkkyjä tulee kuitenkin hermesetakseen nähden muualta merkittäviäkin määriä.

Julkaisija:  Kiukkuiitu [ 2007-10-03 21:31:13 ]
Viestin otsikko: 

lähinnä sillä vaan kun tiineenä on syklamaatti ja sakariini kiellettyjen listalla.
no enpä mä mitään muuta käytä kuin steviaa muutenkaan :)

Julkaisija:  tuulimumma [ 2007-10-03 21:35:27 ]
Viestin otsikko: 

Kiukkuiitu kirjoitti:
no enpä mä mitään muuta käytä kuin steviaa muutenkaan :)


:smt038 :smt038 :smt038

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/