karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-24 15:32:09

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Hermesetaksesta?
ViestiLähetetty: 2007-10-03 07:51:36 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-29 14:42:19
Viestit: 283
Mitä makeutusainetta/-aineita Hermesetaksessa on? Ei löytynyt tietoa tuotteen nettisivuiltakaan.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 08:10:09 
Poissa
kantiuntokarppi
kantiuntokarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-08-17 10:32:12
Viestit: 5031
Tuoteseloste:
deminaralisoitunua vettä, syklaamihappo (E952), natriumsakariini (E954), säilöntäaineena:sorbiinihappo (E200)

_________________
JEP


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 09:15:19 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-29 14:42:19
Viestit: 283
kiitos, eli ei tarvi edes ajatella moista näin raskausaikana :shock:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 20:57:21 
Poissa
A-luokan paskansyöjä
A-luokan paskansyöjä

Liittynyt: 2004-05-25 08:11:35
Viestit: 4830
Nappi pari päivässä ei tapa, mutta on se kamalan makuista kunhan siitä on eroon päässyt. Myrkkyjä tulee kuitenkin hermesetakseen nähden muualta merkittäviäkin määriä.

_________________
http://www.youtube.com/watch?v=z8tl2GSNxpo
KILO LÄSKIÄ ON ÄMPÄRILLINEN KUSTA.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 21:31:13 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-29 14:42:19
Viestit: 283
lähinnä sillä vaan kun tiineenä on syklamaatti ja sakariini kiellettyjen listalla.
no enpä mä mitään muuta käytä kuin steviaa muutenkaan :)


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 21:35:27 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
Kiukkuiitu kirjoitti:
no enpä mä mitään muuta käytä kuin steviaa muutenkaan :)


:smt038 :smt038 :smt038

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)