karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

pahaa kookosöljyä
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30505
Sivu 1/2

Julkaisija:  Leksa [ 2007-10-03 21:52:04 ]
Viestin otsikko:  pahaa kookosöljyä

Heippa

Tilasin kookosöljyä CocoVi Importilta :) ,mutta ei se ollut oikein hyvää :x .Vaikka sen piti olla neitsytöljyä. EI sitä hyvää raikasta kookoksen tuoksua ja makua. Onko teillä mitään kokemusta. Taidampa soittaa huomenna sinne :roll: Ostin 3l purkin en voi sitä syödä.

Julkaisija:  Marvin [ 2007-10-03 22:08:04 ]
Viestin otsikko: 

Muutama on tuota moittinut.
Olisiko tässä syy? (Sivun alareunassa tietoa kahdesta eri tavasta valmistaa neitsytöljyä)

Julkaisija:  Leksa [ 2007-10-03 22:28:36 ]
Viestin otsikko: 

No voinko käyttää sitä, seon kyllä vastenmielisen makuista :( No onhan se halpaa luontaistuotekaupan tuotteeseen nähden. Se maistuu härskiintyneelle. :roll:

Julkaisija:  Kitrus [ 2007-10-04 05:33:04 ]
Viestin otsikko: 

Miten olis jos kysyisit sieltä mistä ostit sen?

Julkaisija:  tuulimumma [ 2007-10-04 10:46:36 ]
Viestin otsikko:  Re: pahaa kookosöljyä

Leksa kirjoitti:
Heippa

Tilasin kookosöljyä CocoVi Importilta :) ,mutta ei se ollut oikein hyvää :x .Vaikka sen piti olla neitsytöljyä. EI sitä hyvää raikasta kookoksen tuoksua ja makua. Onko teillä mitään kokemusta. Taidampa soittaa huomenna sinne :roll: Ostin 3l purkin en voi sitä syödä.


Ruuan valmistuksessa voi käyttää...siinä makuero ei tunnu...samoin ihovoiteena ja hiusten hoitoaineena....

Julkaisija:  Leksa [ 2007-10-04 18:59:48 ]
Viestin otsikko: 

Valmistustavasta kuulemma johtuu se maku. On tullilaprassa tutkittu ja hyväksi havaittu, joten aijon sen syödä. Ostin myöskin kookosjauhoa, se on hyvää leivän teossa. :D Kuulemma tulee loppuvuodesta enemmän kookokselle maistuvaa öljyä. :smt020
On halvempaa kuin luontaistuotekaupassa.

Julkaisija:  tuulimumma [ 2007-10-04 19:22:47 ]
Viestin otsikko: 

Mun ystävä kävi öljyostoilla ja maisteli viriloa ja cocoo...

Osti cocoo :smt026 , koska ei maistunut niin voimakkaasti kookokselta.... :oops:

Kaikkihan eivät pidä kookoksen mausta.. :idea:

Julkaisija:  Marvin [ 2007-10-04 20:26:07 ]
Viestin otsikko: 

tuulimumma kirjoitti:
Kaikkihan eivät pidä kookoksen mausta.. :idea:


Täh! Eikö?? :idea: :!: :idea:

Julkaisija:  JiiHaa [ 2007-10-06 11:14:00 ]
Viestin otsikko: 

Onko muilla tuntemuksia tuotteesta. Tilasin kanssa mutta en ole vielä laskua maksanut. Kannattaako ostaa vai perunko tilauksen? :shock:

Julkaisija:  funkkari [ 2007-10-06 14:25:23 ]
Viestin otsikko: 

Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.

Julkaisija:  Keino [ 2007-10-06 17:38:45 ]
Viestin otsikko: 

tilasin cocovin öljyä ja kyllä se menee, ainakin teen seassa on hyvää. Paljaaltaan ei maistu kovin hyvältä, mutta en tiedä miltä net muut merkit maistuvat, kun tämä on ensimmäinen kokeiluni kookosöljystä :D Ei varmaan jää viimeiseksi...

Julkaisija:  tsili [ 2007-10-06 19:09:39 ]
Viestin otsikko: 

Meillä on cocoviaa ja ihan hyvää on minusta.

Julkaisija:  tuulimumma [ 2007-10-06 19:14:21 ]
Viestin otsikko: 

funkkari kirjoitti:
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


:?: :oops: :?:
Vakuumi-imettyä :?:

Julkaisija:  rantaiso [ 2007-10-06 19:24:23 ]
Viestin otsikko: 

Kookosöljy ei oo mun mielestä hyvää missään muodossa. Jos haluaa täysin mauttomana, niin noista etnisistä kaupoista löytää sitä "saapasrasvaa".

Julkaisija:  funkkari [ 2007-10-06 19:31:33 ]
Viestin otsikko: 

tuulimumma kirjoitti:
funkkari kirjoitti:
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


:?: :oops: :?:
Vakuumi-imettyä :?:


Juu se oli sellaista erikoisvalmistettua kookosöljyä, jossa on varmistettu, ettei öljy ole missään prosessin vaiheessa altistunut hapelle. Ainakin lauriinihappopitoisuus pitäisi olla korkeampi kuin "tavallisissa" virgin kookosöljyissä. :o

En ole varma myydäänkö sitä Suomessa. :?

Julkaisija:  Leksa [ 2007-10-06 20:05:06 ]
Viestin otsikko: 

Olin eilen ihan tööt :oops: ja ajattelin, että siitä öljystäköhän se johtu. Siis ihan ihmeellinen olo. Otin sitä päivän mittaan ehkä liikaa.
En sano että se on huonoa. Täytyyhän miehen sanaan luottaa :mrgreen:
Olen seilannut näillä sivuilla jo jonkun aikaa, mutta aina olen eksynyt väärälle polulle :cry: Nyt olen päättänyt ottaa itseä niskasta kiini ja ryhdistäytyä. [-X
Lähtö paino= 94kg
pituus= 160 :lol:

Julkaisija:  rantaiso [ 2007-10-06 20:06:40 ]
Viestin otsikko: 

Mulle tulee kookoksesta äklö olo, jos syön sitä liikaa kerralla.

Julkaisija:  Marvin [ 2007-10-06 20:40:33 ]
Viestin otsikko: 

rantaiso kirjoitti:
Mulle tulee kookoksesta äklö olo, jos syön sitä liikaa kerralla.


Mistä tahansa tullee huono olo, jos sitä nauttii liikaa kerralla.

Julkaisija:  tuulimumma [ 2007-10-06 20:53:39 ]
Viestin otsikko: 

funkkari kirjoitti:
tuulimumma kirjoitti:
funkkari kirjoitti:
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


:?: :oops: :?:
Vakuumi-imettyä :?:


Juu se oli sellaista erikoisvalmistettua kookosöljyä, jossa on varmistettu, ettei öljy ole missään prosessin vaiheessa altistunut hapelle. Ainakin lauriinihappopitoisuus pitäisi olla korkeampi kuin "tavallisissa" virgin kookosöljyissä. :o

En ole varma myydäänkö sitä Suomessa. :?


Lauriinit pitäs nimenomaan olla korkeet cocovi:ssa :!:

Julkaisija:  rantaiso [ 2007-10-07 00:37:34 ]
Viestin otsikko: 

Marvin kirjoitti:
rantaiso kirjoitti:
Mulle tulee kookoksesta äklö olo, jos syön sitä liikaa kerralla.


Mistä tahansa tullee huono olo, jos sitä nauttii liikaa kerralla.


Kaipa se on yksilöllistä ja hyvin suhteellista. Mulle maksimi on pari ruokalusikallista. Aika moni muullakin on tullut sitä äklötystä nimenomaan kookoksesta. Oliiviöljystä tai voista ei tuu sellaista.

Sivu 1/2 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/