Moi! Ittekkin olen aloitteleva karppi

Syön Atkinssin raamatun mukaan, eli 2-3 ateriaa päivässä + välipala. Aloitin hiukka rauhallisemmin, eli söin ruisleipää vielä ensimmäisen karppausviikon aikana, sitten kun tuntui siltä että siitä pääsee eroon niin aloitin seuraamaan Atkinssin kirjan neuvoja tarkemmin. 2 litraa vettä päivässä notta liejut pääsee elimistöstä poijjes ja sapuskana yleensä jotakin lihaa/kalaa reilusti plus 7,5 desiä kasviksia päivässä. Kaloreita en uskalla laskea.

Nyt on reilussa kuukaudessa lähtenyt 8kg. Tahti on alkanut hiipumaan, mutta lisään liikuntaa joka päivä niin, että liikkuisin n. tunnin verran (siis muutakin kuin arkiliikuntaa), jotta kyllä se tästä. Seuraavaksi lisään hiilareita pähkinöisen ja jugun muodossa koska tavoite alkaa häämöttää jo lähempänä! JEE!
Tervetuloa siis joukkoon, ällös vaivu epätoivoon kun valoa on tunnelin päässä näinkin kirkkaana!!!
