karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 20:46:53

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: pahaa kookosöljyä
ViestiLähetetty: 2007-10-03 21:52:04 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-06-24 00:29:33
Viestit: 38
Heippa

Tilasin kookosöljyä CocoVi Importilta :) ,mutta ei se ollut oikein hyvää :x .Vaikka sen piti olla neitsytöljyä. EI sitä hyvää raikasta kookoksen tuoksua ja makua. Onko teillä mitään kokemusta. Taidampa soittaa huomenna sinne :roll: Ostin 3l purkin en voi sitä syödä.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 22:08:04 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-28 14:43:32
Viestit: 2883
Muutama on tuota moittinut.
Olisiko tässä syy? (Sivun alareunassa tietoa kahdesta eri tavasta valmistaa neitsytöljyä)

_________________
"Life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away."

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-03 22:28:36 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-06-24 00:29:33
Viestit: 38
No voinko käyttää sitä, seon kyllä vastenmielisen makuista :( No onhan se halpaa luontaistuotekaupan tuotteeseen nähden. Se maistuu härskiintyneelle. :roll:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 05:33:04 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Liittynyt: 2005-05-31 22:27:03
Viestit: 7786
Miten olis jos kysyisit sieltä mistä ostit sen?


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: pahaa kookosöljyä
ViestiLähetetty: 2007-10-04 10:46:36 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
Leksa kirjoitti:
Heippa

Tilasin kookosöljyä CocoVi Importilta :) ,mutta ei se ollut oikein hyvää :x .Vaikka sen piti olla neitsytöljyä. EI sitä hyvää raikasta kookoksen tuoksua ja makua. Onko teillä mitään kokemusta. Taidampa soittaa huomenna sinne :roll: Ostin 3l purkin en voi sitä syödä.


Ruuan valmistuksessa voi käyttää...siinä makuero ei tunnu...samoin ihovoiteena ja hiusten hoitoaineena....

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 18:59:48 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-06-24 00:29:33
Viestit: 38
Valmistustavasta kuulemma johtuu se maku. On tullilaprassa tutkittu ja hyväksi havaittu, joten aijon sen syödä. Ostin myöskin kookosjauhoa, se on hyvää leivän teossa. :D Kuulemma tulee loppuvuodesta enemmän kookokselle maistuvaa öljyä. :smt020
On halvempaa kuin luontaistuotekaupassa.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 19:22:47 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
Mun ystävä kävi öljyostoilla ja maisteli viriloa ja cocoo...

Osti cocoo :smt026 , koska ei maistunut niin voimakkaasti kookokselta.... :oops:

Kaikkihan eivät pidä kookoksen mausta.. :idea:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-04 20:26:07 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-28 14:43:32
Viestit: 2883
tuulimumma kirjoitti:
Kaikkihan eivät pidä kookoksen mausta.. :idea:


Täh! Eikö?? :idea: :!: :idea:

_________________
"Life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away."

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 11:14:00 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-01-26 20:26:32
Viestit: 720
Onko muilla tuntemuksia tuotteesta. Tilasin kanssa mutta en ole vielä laskua maksanut. Kannattaako ostaa vai perunko tilauksen? :shock:

_________________
Onnellisuus on asenne.

Vastarannan kiiski

http://www.brucemaudesign.com/incomplete_manifesto.html


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 14:25:23 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-07-16 12:50:39
Viestit: 1186
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 17:38:45 
Poissa
seniorikarppi
seniorikarppi

Liittynyt: 2006-09-04 13:39:18
Viestit: 281
tilasin cocovin öljyä ja kyllä se menee, ainakin teen seassa on hyvää. Paljaaltaan ei maistu kovin hyvältä, mutta en tiedä miltä net muut merkit maistuvat, kun tämä on ensimmäinen kokeiluni kookosöljystä :D Ei varmaan jää viimeiseksi...


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 19:09:39 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2004-05-31 21:12:05
Viestit: 2034
Meillä on cocoviaa ja ihan hyvää on minusta.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 19:14:21 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
funkkari kirjoitti:
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


:?: :oops: :?:
Vakuumi-imettyä :?:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 19:24:23 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Kookosöljy ei oo mun mielestä hyvää missään muodossa. Jos haluaa täysin mauttomana, niin noista etnisistä kaupoista löytää sitä "saapasrasvaa".

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 19:31:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi
Avatar

Liittynyt: 2007-07-16 12:50:39
Viestit: 1186
tuulimumma kirjoitti:
funkkari kirjoitti:
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


:?: :oops: :?:
Vakuumi-imettyä :?:


Juu se oli sellaista erikoisvalmistettua kookosöljyä, jossa on varmistettu, ettei öljy ole missään prosessin vaiheessa altistunut hapelle. Ainakin lauriinihappopitoisuus pitäisi olla korkeampi kuin "tavallisissa" virgin kookosöljyissä. :o

En ole varma myydäänkö sitä Suomessa. :?


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 20:05:06 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-06-24 00:29:33
Viestit: 38
Olin eilen ihan tööt :oops: ja ajattelin, että siitä öljystäköhän se johtu. Siis ihan ihmeellinen olo. Otin sitä päivän mittaan ehkä liikaa.
En sano että se on huonoa. Täytyyhän miehen sanaan luottaa :mrgreen:
Olen seilannut näillä sivuilla jo jonkun aikaa, mutta aina olen eksynyt väärälle polulle :cry: Nyt olen päättänyt ottaa itseä niskasta kiini ja ryhdistäytyä. [-X
Lähtö paino= 94kg
pituus= 160 :lol:


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 20:06:40 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Mulle tulee kookoksesta äklö olo, jos syön sitä liikaa kerralla.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 20:40:33 
Poissa
aktiivikarppi
aktiivikarppi

Liittynyt: 2006-04-28 14:43:32
Viestit: 2883
rantaiso kirjoitti:
Mulle tulee kookoksesta äklö olo, jos syön sitä liikaa kerralla.


Mistä tahansa tullee huono olo, jos sitä nauttii liikaa kerralla.

_________________
"Life is not measured by the number of breaths we take but by the moments that take our breath away."

Vaaka mäkeen ja mittanauhailua maltilla


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-06 20:53:39 
Poissa
Elinkautinen
Elinkautinen
Avatar

Liittynyt: 2007-01-04 14:48:20
Viestit: 8749
funkkari kirjoitti:
tuulimumma kirjoitti:
funkkari kirjoitti:
Itse olen maistanut vain vakuumi-imettyä kookosöljyä, joka maistuu kyllä erinomaiselle.


:?: :oops: :?:
Vakuumi-imettyä :?:


Juu se oli sellaista erikoisvalmistettua kookosöljyä, jossa on varmistettu, ettei öljy ole missään prosessin vaiheessa altistunut hapelle. Ainakin lauriinihappopitoisuus pitäisi olla korkeampi kuin "tavallisissa" virgin kookosöljyissä. :o

En ole varma myydäänkö sitä Suomessa. :?


Lauriinit pitäs nimenomaan olla korkeet cocovi:ssa :!:

_________________
Aloituskokeilu 1992.
Uudelleen vuodesta 2000, Atkinsia, Heikkilää, ketokarppia ja sitten lähinnä Kwasniewskia vuodesta 2008.
Huhtikuusta 2019 asteittain karnivoriksi Kuva
Kotona!


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-07 00:37:34 
Poissa
Voikarppi
Voikarppi
Avatar

Liittynyt: 2006-01-09 00:49:58
Viestit: 13637
Marvin kirjoitti:
rantaiso kirjoitti:
Mulle tulee kookoksesta äklö olo, jos syön sitä liikaa kerralla.


Mistä tahansa tullee huono olo, jos sitä nauttii liikaa kerralla.


Kaipa se on yksilöllistä ja hyvin suhteellista. Mulle maksimi on pari ruokalusikallista. Aika moni muullakin on tullut sitä äklötystä nimenomaan kookoksesta. Oliiviöljystä tai voista ei tuu sellaista.

_________________
“It's not the destination so much as the journey, they say.
~ Captain Jack Sparrow"


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 21 viestiä ]  Mene sivulle 1 2 Seuraava

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 3 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)