| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| Mistä pyydettyä lohta? http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30541 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | JariJ [ 2007-10-05 13:13:36 ] |
| Viestin otsikko: | Mistä pyydettyä lohta? |
Mistäköhän pääkaupunkiseudulta tai Keski-Uudeltamaalta saisi pyydettyä lohta säännöllisesti ja kohtuulliseen hintaan? |
|
| Julkaisija: | Einomies [ 2007-10-05 18:52:21 ] |
| Viestin otsikko: | Re: Mistä pyydettyä lohta? |
JariJ kirjoitti: Mistäköhän pääkaupunkiseudulta tai Keski-Uudeltamaalta saisi pyydettyä lohta säännöllisesti ja kohtuulliseen hintaan?
Säännöllisesti tuskin mistään, kun lohenpyyntisäännöt/-kiintiöt ovat mitä sattuu. Kohtuullinen hintakin kokolailla henkilökohtainen käsite. Itse olen ostanut villiä lohta täkäläisestä Prismasta alle 18 euroa kilo, joka on minusta varsin kohtuullista. Torilla en ole käynyt katsomassa, että paljon siellä pyytävät lohesta. Nyt pariin-kolmeen viikkoon ei Prisman tiskillä ole villiä lohta näkynyt, liekö pyyntirajoitus iskenyt. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|