karppaus.infon arkistoitu foorumi

Tänään on 2026-06-22 10:11:01

Kaikki ajat ovat UTC+02:00




Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 
Julkaisija Viesti
 Viestin otsikko: Ällö olo?
ViestiLähetetty: 2007-10-07 10:48:14 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-10-04 14:26:17
Viestit: 3
Onko muita joilla karppauksen aloittaessa on vallannut semmonen tietynlainen ällö olo? Kaiken sen lihan ja rasvan keskellä :D (tietenkään unohtamatta kasviksia)

Sitä kun on aina ajatellu, että välipalaks voi syödä kevyenä vaihtoehtona ruisleipää ja maitoa ja nyt se kaikki pitäs korvata esim jollain munakkaalla jossa on kermat ja juustot mukana. Kasviksetkin kuorrutellaan voilla.

Johtuuko ällötys juuri karppauksesta? Onko se normaalia? Meneekö se ohi?

Tiedättekö tapauksia, jotka eivät juuri sen takia karppaile? (Täällä niitä tuskin ainakaan enää pyörii.. )


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-07 11:01:19 
Poissa
vapaakampela
vapaakampela
Avatar

Liittynyt: 2006-08-04 12:31:21
Viestit: 2276
Alussa kuvotus ja paha olo ovat ihan yleisiä, mutta menevät kyllä ohi ajan kanssa. Eli niitä ei kannata säikähtää, eikä lopettaa karppausta niiden takia. Muista juoda tarpeeksi vettä, se helposti unohtuu ja usein paha olo voi olla vain veden puutetta.

Tässä pari linkkiä, joissa keskusteltu huonosta olosta.

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... ht=kuvotus

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... ht=kuvotus

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... ht=kuvotus

http://karppaus.info/forum/viewtopic.ph ... ht=kuvotus

_________________
Motivaatio on sitä, että unelmien ylle vedetään työhaalarit. -Parkes Robinson


Ylös
   
 Viestin otsikko: Re: Ällö olo?
ViestiLähetetty: 2007-10-07 11:41:06 
Poissa
eliittijäsen
eliittijäsen

Liittynyt: 2005-05-31 22:27:03
Viestit: 7786
salavaippa kirjoitti:
kaikki pitäs korvata esim jollain munakkaalla jossa on kermat ja juustot mukana. Kasviksetkin kuorrutellaan voilla.

Miks? Pakkoko on syödä munia, kermoja ja juustoja? Syö vaikka salaattia, äläkä kuorruta sitä voilla.


Ylös
   
 Viestin otsikko:
ViestiLähetetty: 2007-10-07 11:51:37 
Poissa
sintti
sintti

Liittynyt: 2007-02-12 18:33:55
Viestit: 15
Jos ateriani tuntuu liian tunkkaiselta ja rasvaiselta pistän sekaan jotain raikasta esim. salaatin joukkoon kirpsakoita omenan paloja. Jogurtti ja marjat eikös sekin ole ihan hyvä välipala raskaan munakkaan tilalle?

_________________
Kuva


Ylös
   
Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju  Vastaa viestiin  [ 4 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC+02:00


Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 5 vierailijaa


Et voi kirjoittaa uusia viestejä
Et voi vastata viestiketjuihin
Et voi muokata omia viestejäsi
Et voi poistaa omia viestejäsi
Et voi lähettää liitetiedostoja

Etsi tätä:
Hyppää:  
Keskustelufoorumin ohjelmisto phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Käännös: phpBB Suomi (lurttinen, harritapio, Pettis)