| karppaus.infon arkistoitu foorumi http://karppi.ninja/forum/ |
|
| proteiinin liian suuri määrä http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30575 |
Sivu 1/1 |
| Julkaisija: | riina [ 2007-10-07 21:41:43 ] |
| Viestin otsikko: | proteiinin liian suuri määrä |
Hei. Pelästyinpä tuossa äsken hiukan, kun tarkastelin päivän syömisiäni ktl:n ruokakori-toiminnolla ja tajusin syöneeni päivän aikana semmoiset 140 grammaa proteiinia. Tämä määrä muodostunut siis aamiaiseksi olleista raejuustosta ja tonnikalasta ja päivälliseksi olleesta kasler-pihvistä. Itselläni on painoa hitusen päälle 60 kiloa, joten siksi 140 grammaa kuulostaa varsin suurelta määrältä. Pitäisiköhän tässä laittaa jokin "vain yksi suuri proteiinilähde päivässä"-säännöstö itselleen? |
|
| Julkaisija: | els [ 2007-10-07 22:01:07 ] |
| Viestin otsikko: | |
Tuo riippuu varmaan siltä millaiseksi olosi tunnet Meikäläiselle (olen samankokoinen kuin sinä) tuossa on kahden ja puolen päivän valkuaiset - ja rajoitus johtuu siitä, että korkeammilla voin huonommin. Mutta talon muut syövät tuollaisia määriä ainakin satunnaisesti ja voivat niillä erinomaisen hyvin. |
|
| Julkaisija: | Louska [ 2007-10-08 11:21:59 ] |
| Viestin otsikko: | |
Paljonko niitä oikein söit? Laitoin fineliin 200g raejuustoa, 104g tonnaria ja 200g possupihvin, tulos 89g proteiineja. Prodet pysyvät aika helposti kohtuullisina, kun syö ns. normaalin määrän ruokaa per ateria. Pihvi, ei kahta. Kaksi munaa, ei viittä. Rasvaa ja monipuolisesti rehuja. Lautasmalli on kätevä, jos on hankala hahmottaa syötyjä määriä. |
|
| Sivu 1/1 | Kaikki ajat ovat UTC+02:00 |
| Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited https://www.phpbb.com/ |
|