Tuota tuota... näitä laskemisia täsä pikkuhiljaa opettelen ja nimenomaa tuota fineliä. sain sen jollakinlailla toimiinkin mutta auttakaas te viisaammat nyt mua vähä. eli millaset luvut te näillä mun tähänasti syömilläni saatte:
100g kinkkukuutioita (pr12g,hh5g,r7)
2 munaa paistettuna
100g pekonia
noin 1rkl voita
2rkl maitoa,kevyt
100g jäävuorisalaattia
no sitte, oon 173cm ja 102,5kg

,eli kuinkapaljo mun nyt pitäs sit syyä. eli aattelin sen 20g pitää hiilareissa kattona ja sit 70-80g protskuja niin onko se rasvan määrä nyt sit millanen. koitan saada atkinssin kirjan huomenna käsiini tai ainaki ens viikolla. tai eihaän se tietty edellytys ole jos ketoosiin aattelis päästä... vai onko? ketoosi olis mulle varmaan hyvä homma kun tätäpudotettavaa on kuitenki. tähän asti karppaamalla oon saannu jonkuverran jo pois mut vauhti on niin pirun hidas!

sitä vaan tuumein et tossa kirjassahan on se 2 viikon alotus sit siinä. vai onko se helppo noudattaa siis meinaan niit ruokaohjeita ym? sekavaa tekstiä mut ei nyt parempaan pysty!

hei ja sit se ainennvaihduntahässäkkä oli mulla 1828,30. mitä se niinku oikeesti tarkottaa???
