karppaus.infon arkistoitu foorumi
http://karppi.ninja/forum/

Pakastemarjat
http://karppi.ninja/forum/viewtopic.php?f=13&t=30662
Sivu 1/1

Julkaisija:  Aliena [ 2007-10-13 10:49:39 ]
Viestin otsikko:  Pakastemarjat

Mä olen tässä karppaillessani (vajaan viikon siis) käyttänyt pakastemarjoja -itsepoimittuja- maustamattoman jogurtin mausteena. Vaan nyt juolahti mieleeni, että niissä marjoissahan on hieman sokeria mukana. Eli oliskos parempi unohtaa ne pakastemarjat ja syödä maustamaton jogurtti ihan vaan sellaisenaan?

Julkaisija:  bimbo [ 2007-10-13 12:11:54 ]
Viestin otsikko: 

Pistät marjat siivilään ja huuhdot vedellä. Kyllä ne sokerit siitä sulaa :)

Julkaisija:  Grimy [ 2007-10-13 12:12:50 ]
Viestin otsikko: 

Marjoissa on kaikkea muuta mukavaa, joten sitä sokeria ei kannata ihan heti ajatella. Tosin jos on pari alkuviikkoa induktiolla, niin silloin kai voi miettiä, käyttääkö. Loppuelämää ajatellen niitä minusta kannattaisi jatkossa todellakin syödä.

Julkaisija:  Aliena [ 2007-10-13 13:08:27 ]
Viestin otsikko: 

Kiitos! Ei siis tarvitse heittää pakastemarjoja unholaan :)

Julkaisija:  paukka [ 2007-10-13 14:14:54 ]
Viestin otsikko: 

Vastaisuudessa kannatta pakastaa marjat ilman sokeria. Mehujakin kannata säilöä ilman sokeria pakastamalla, niin on talveksi mehukeittoaineita.

En kyllä missään nimessä heittäisi marjoja hukkaan, vaikka niissä hieman sokeriakin olisi. :P

Julkaisija:  santero [ 2007-10-13 19:06:11 ]
Viestin otsikko: 

Itse latasin epåhuomiossa (ihan todella!) tämän vuoden mansikkasurvokseen ihan järkyttävästi sokeria. :( No, en kyllä jätä käyttämättä 5 kg:a mansikoita! Käytän sitten vaan vähän pienempinä erinä.

Julkaisija:  rantaiso [ 2007-10-13 23:23:37 ]
Viestin otsikko: 

Marjojen pakastuksesta on keskusteltu täälläkin. Täällä hyvä kiisseliohje pakastetuista marjoista.

Sivu 1/1 Kaikki ajat ovat UTC+02:00
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/